![]() |
Toyota SupraCruiser Lj70
Tänään auto näki maantietä ensimmäisen kerran moottorin vaihdon jälkeen :)
Savut sain jo noin viikko sitten, mutta tänään löytyi viimeiset ongelmat moottorinohjausjärjestelmästä. Nyt on seokset kohdallaan ja tyhjäkäynti siellä missä pitää eli 650rpm. Auto tuntuu jalkaan tosi hyvältä, kiertää korkeelle ja vääntöjäkin tuntuu riittävän. Muutos on todella huomattava 2-LT moottoriin verrattuna. ________________________________________________ Yleisesti nestemäiset aineet lisää "Jutun" luistoa ja vähentää pitoa. |
Taitaa liikkua ihan kivasti,onko kuvia konehuoneesta? ei varmaan liikaa jäänyt ylim. tilaa?
|
Saako tollasen kilpiin? Kuulostaa kulkevalta yhdistelmältä :)
|
Juu, kuvia olisi kiva katsella.
|
Lainaus:
|
FZJ70 on AKEnkin mukaan samaa mallisarjaa, eli ei tarvii muuta kun näyttää että sitä on tarjottu Euroopan tai jenkkien markkinoille. HZJ70 riittää sekin jo aika pitkälle.
/* Life Begins at 35" */ |
Löytyikö sopiva flekti jo nokalle?
|
Jep. Löysin puhaltavan sähköflektin Aditasta samalla kun hain polttoainepumpun.
Täytyy viritellä vielä koneen ja jäähdyttimen väliin kavennettuna oma visko tuuletin joka sijaitsee enemmän pakosarjan puolella, jotta pakosarja saa kunnon jäähdytyksen. ________________________________________________ Yleisesti nestemäiset aineet lisää "Jutun" luistoa ja vähentää pitoa. |
mikä oli muuten supran koneen tyyppi? itsellä haaveena vaihtaa kans konetta.. laitoitko samalla vaihteistolla?
Note! This message was posted anonymously! |
saahan sen kilpiin kun kuristaa tehoja.20% saa tulla lisää tehoja ja 25%moottorinkoko saa kasvaa. elikä eiku konttorille muutoskatsastamaan eikä tarvii mitään aken lupia
Note! This message was posted anonymously! |
Sivu luotu: 07:27 (GMT +2). |