![]() |
Suzuki Vitara vinssipedin kiinnitys, vanha malli.
Ylä- vai alapuoleinen kiinnitys?
Kumpi parempi? Kuvaa kaivataan. Edellisen omistajan kötöstelyt repes eilen irti. Kelkalla poljetulla metsäautotiellä meni pahasti suojilla läpi. Jäätyneen pinnan alla oli vaan huttua. Lehiksen topicista löyty hyvä kuva alapuoleisesta kiinnityksestä. Yläpuoleisesta joku vois laittaa kuvan. Joutuu pajottaan uuden kiinnityksen ennen rankamettälle menoo et saa juonnettua puut tienvarteen ilman hikee. Tänään suojilla tiepohjat poljettu kelkalla et kestää tulevilla pakkasilla auton. Ja hankikannolla parempi ja turvallisempi heilutella konesahaa. |
Thx. LaaLaa
http://static.petrisimolin.com/galle...umper%2004.jpg
Näin asettuu mullakin pajotuksen jälkeen, mutta ilman teräspuskuria. Ja on varmasti korissa ja rungossa kiinni että kestää kovemmatkin vedot. |
Lainaus:
|
Runkoon kovasti kiinni ja jos pelkää et kori karkaa niin kumipuslilla koriin kiinni.
|
Mistään mitään tietämättömänä....
Lainaus:
Ulkonäöllä ei ole merkitystä. Vain toimivuudella. Runko ja kori naitettu yhteen noilta kohdin pulteilla yhteen. Tarkemmin valojen sisäalakulmien kohdalta koritötteröistä. Tulee vain koriin kiinni, mutta korikiinnikkeet sisäpuolelta vahvistettuna. Jos joskus tarvii käyttää runkoo ja korii erillään. Tai pulttiholkki kiinnitys samoin kuin vetokoukuissa niin saa molempiin kiinni. Edellinen repeytynyt sovellus oli kiinni karjapuskurissa joka antautui. Yläpään tuet oli hepattu puskurin tukirakenteeseen jotka ratkes ja karjapuskuri vääntyi etupään kippi raudan kulmaan. Nyt ylimääräiset raksittu pois. Ja vkl. uutta rautaa, puikkoa ja vinssipetiä keulalle. Ja luulen että kuvan malli on tekijän toimesta hyväksi todettu ja koeponnistettu. |
Sivu luotu: 23:48 (GMT +2). |