Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Koria pois rungolta... Neuvoja kaivataan! (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=15439)

Watti 08.11.2005 15:56

Koria pois rungolta... Neuvoja kaivataan!
 
Noniin, ajokortti lähti 4kk hyllylle kun oli tuota vauhtia 40 alueella 90.. Oli siis pakko ruveta väkäämään autolle jotain.
Ei kai ajokorttia muuten maastoajossa tarvi?

No nyt kuitenkin kyselisin kaikilta konkareilta, mitä kannattaa tehdä samalla kun ottaa korin pois rungolta? Kuvassa näkyy 45mm korokekumipalat jotka ajattelin laittaa lavan/hytin alle http://watti.users.daug.net/talli/uu...t/IMG_2482.jpg Onko hjuva vai huono?

Takajousien riippuja pidensin 6cm, kuvassa ei uudet paikallaan. Lisäksi suunittelin yhden lehden poistoa ja kierrejousien tekoa perän ja rungon väliin siten että hitsais yhden poikittaispalkin runkoon lisää..?

Onko kellään mitään tietoa onko jouston topparikumin muodolla ja koolla mitään määräystä lakipykälissä?

- Tehokas yksilö.

Watti 08.11.2005 15:56

Niin ja ohjaustehostin kiinnostaisi.. Käykö esim. patrollin tehostin helposti tähän?

- Tehokas yksilö.

SauliS 08.11.2005 15:59

Ne korinkorotuspalat pitäis olla jäykkää materiaalia ja alkuperäiset kumit välissä..

- Assholes are people too! -

Watti 08.11.2005 16:06

Lain vai käytännön kannalta?

- Tehokas yksilö.

08.11.2005 16:11

Tervehdys!
Onko kuinka monella kokemusta mm. Rangen korin pois ottamisesta. Itsekin pitäisi ko. systeemi tehdä kun aattelin että olis helpompi rakennella ja ehjätä runko kun nakkais koko kopan pois session ajaksi. Mitä kannattaa huomioida kopan irroituksessa ja takasi laitossa, muutakin kuin jarru- ym. sosimet toki on otettava kiltisti irti. Paljonko vakio Rankun koppa painaa ja mistä kannattaa nostaa? Jousitusta ja alustan toimivuutta ei ilmeisesti kannata rakennella korin pois ollessa, koska joustot on ihan mitä sattuu kun koppa on pois,,,, vai kuinka on??

TT

Note! This message was posted anonymously!

SauliS 08.11.2005 16:15

Lain. Siis PITÄIS. Tuskin se kuitenkaan hirveästi haittaa jos on muuten asiallisen näköiset. Hytin alla voi tehdä haittaa käytännössäkin jos noi kumit antaa liikaa periksi esim jarrutuksessa. En ota kantaa muuten mutta kannattaa miettiä tuotakin.

- Assholes are people too! -

Watti 08.11.2005 16:21

Juu, mielessä kävi monet kerrat. Kysyin firmasta josta noi ostin, että mitä ne kestää. Kehuivat niillä kiinnitettävän mm. monen tuhannen kilon koneita lattiaan kiinni. Kestävyydestä ei enää pelkoa, mutta laillisuus on ongelma...

- Tehokas yksilö.

kivinen 08.11.2005 16:29

Lainaus:

quote:
Juu, mielessä kävi monet kerrat. Kysyin firmasta josta noi ostin, että mitä ne kestää. Kehuivat niillä kiinnitettävän mm. monen tuhannen kilon koneita lattiaan kiinni. Kestävyydestä ei enää pelkoa, mutta laillisuus on ongelma...

- Tehokas yksilö.
Ei kelpaa mitkään moottorityynyt tai muut leimalla, pitää olla läpipultit tyynyn läpi.

Been there, done that.

www.alanmiehet.com #1

Mikke 08.11.2005 20:17

OT: Veditkö lappu lattiassa, kun sait 90km/h tutkaan? :) Tuntuu ettei tuo oma tatsuni kulje edes sitä..


Watti 08.11.2005 23:50

"OT: Veditkö lappu lattiassa, kun sait 90km/h tutkaan? :) Tuntuu ettei tuo oma tatsuni kulje edes sitä.."

=D

Tais olla poliisien omaa keksintöä tuo 90km/h... Laitoin valituksen sakosta, eivät mitanneet oikeasti tutkalla kun eivät suostuneet edes lukemia tutkasta näyttämään.
Kyllä tuo meikäläisen kinkykaappi kulkee 140-150 mittarin mukaan.

Kannattaisiko muuten tankki siirtää alta lavalle? Oli aika hyvin syöpyny tankin etummainen kiinnike rungosta kun otin tänään hytinkin irti.



- Tehokas yksilö.

Watti 09.11.2005 16:50

Onko kellään mielipiteitä tuohon tankin lavalle sijoittamiseen?

- Tehokas yksilö.


Sivu luotu: 19:43 (GMT +2).