![]() |
Autot 2017 vs. oldies
Alkas kohta käymään kunnon prokkis autot vähiin.
Ysäri offiautot vielä rautaa ja kestävää, tuntus nuo yli 2000 menevät olevan aikas leluja näihin verrattuna, vaikkakin ovat näyttäviä ja mukavuusvarusteita löytyy mielinmäärin. Entä käytännöllisyys? Taitaa nykyään se ulkonäkö autossa olla pääasia, eikä itse maastokelpoisuutta niin kovin moni edes nykyään kaipaa. :confused: Ulkomailtahan noita vielä sais ja paljon. Menee ihan sellaista suomessa 5k hintaluokan autoja romutukseen tuolla jenkeissä. Ei ole minkäänarvoisia siellä, kun taitaa tuo autokanta olla hiukan esim. Suomea edellä. Jos joku on rakentanut esim. 2010 edespäin olevia autoja offipeleiksi, olis hieno nähdä kuvia ja kuulla tekniikasta. Uusimpiin kun ei pysty enään edes noita öljyjä vaihtamaan?! Kerttiskulttuuria kohti mennään, vaan taitaa tarkoittaa offareille enemmän työtä, kun tuskinpa se nykytekniikka noissa maastoautoissa samaa rasitusta kestää kuin vanhemmissa. Sama taitaa olla sukupolvien välisessä erossa :D Varmasti tieto jne. lisääntyy, kestävää pystyttäisiin kyllä tekemään, vaan eipä taida olla kovin kannattavaa. Kokemuksia, mielipiteitä? |
Niinpä niin, kannattaa pitää vanhasta kalustosta hyvää huolta ;)
|
Jeep.
No ainakin Jeep tekee kaksi ja neliovista Wranglerlia jota pystyy rakentamaan maastokäyttöön.
Mulla on -02 Liberty, vaan ei se oikein enää maasturi oo. Jeep Cherokee -85-00. Malli pystyy kovasti maastokäyttöön kanssa rakentamaan ja Grand Cherokee. t. Ismo Ämmä |
Niin, onhan niitä nyt vielä sentään Jeep Wrangler ja MB G- wagen mitkä on tehty metsään ajettavaksi.
Toinen on Suomessa kallis, ja toinen sikahintainen :D |
Saahan noita erinomaisia offiautoja edullisemminkin:
https://www.youtube.com/watch?v=UUvMkUOPc28 https://www.youtube.com/watch?v=vTSNvAiKhmw Uutena 22 990,00 eur https://www.suzuki.fi/wp-content/upl...2017-09-01.pdf |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 16:42 (GMT +2). |