![]() |
Rangen ECU:sta
Kaivoin tuossa taannoin rangen pdf manuskan että alan mittailemaan ajan kanssa noita lukemia liittimen päästä..pitäis saada toimimaan edes sen verran että saisi siirrettyä lämpimiin tiloihin megaruutta sarjan tekoa varten.
Huono juttu vaan kun manuska sanoo 3 rivisen ohjeen ja ittellä näkyi olevan 2 rivinen liitin ECU:ssa Autohan on -89 3.5 bensa että tuota onkohan tuo vaihdettu joskus jostain muusta kamppeesta.. RR 3.5 V8 toimii kun se itse haluaa BJ-40 toimiva? HJ 60 projekti |
Tuskinpa. Lucasin 4CU (iiihana!) 2-rivisellä liittimellä löytyy sulta, niinkuin multakin. Omassa kirjassa tuo liitin on 2-rivinen ja se kattaa mallivuodet 86-89.
Mulla se j(l)uut(k)as temppuilee taas näin ilmojen kylmetessä. Menee hermo, kun kulutus on yli 20 litraa sadalla.Onneks sentään kiertää hyvin. Kohta tapahtuu lobotomia ja tilalle tulee joko weber 500 imusarjoineen tai sitten tuo megaruutta. Megaruutta olis halvempi ja näin perussaitana kallistuisin siihen. Tai sitten vaihdan samalla koneenkin 305 tai 350cid:seen. S...tana - loppuu temppuilut. -TimoV "Dieselit ovat köyhiä varten!" RR 3.5EFI Vogue, 1986 |
Oottehan vaihtaneet (tai tarkistusmitanneet) sen lämpöanturin?
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
Lainaus:
RR 3.5 V8 toimii kun se itse haluaa BJ-40 toimiva? HJ 60 projekti |
Lainaus:
-TimoV "Dieselit ovat köyhiä varten!" RR 3.5EFI Vogue, 1986 |
Sivu luotu: 05:52 (GMT +2). |