![]() |
BJ 40 syöttöongelma
Moi. Osaisko joku viisas neuvoa mistä lähteä liikkeelle? Auto siis turbotettu bj40 vm.1978. tyhjäkäynnillä kierrokset ovat "normaalit" mutta kun painaa kaasua niin kierrokset lähtevät itsestään nousemaan ja pitää laskea sillä sammutus nupilla. Oon ruuvannut syöttöä pienemmälle, jopa niin että lähtee juuri ja juuri käyntiin, ja silti sama ongelma.
|
Säätökalvon eheyden tarkistamisesta voisi aloittaa.
Jossain se on tullu neuvottuakin mutta ota jompikumpi säätöletku irti ja puhalla siihen. Jos ilma menee läpi niin kalvo on moro. |
Ja tietty onko molemmat letkut kiinni?
|
Kiitos
|
Joo, on ja vaihdettu kun oli niin kulahtaneet. Toiseen letkuun on tehty t-kappaleella huohotus. huohotus on vanha viritys eli on toiminut sillä ja letkut vaihdoin nyt oireiden ilmaannuttua.
|
Lainaus:
|
Menee puhaltamalla ilmaa helposti läpi, eli kalvo ilmeisesti entinen. Onko vaihtoon jotain vinkkejä?
|
Lainaus:
|
Kiitos neuvoista. Sain auki ja kalvo oli revennyt kokonaan irti.
|
Lainaus:
|
Tiijä mikä on halpa mutta itse maksoin luokkaa 38 euroa kun viimeeksi kalvon vaihdoin...Ja ihan paikallisesta diesel pajasta.
|
Soittelin just Toyotalle, 130€.
|
Mulla on -78 vuosimallissa toi Denson malli. Jossain vanhemmissa vissiin voi olla eroja? Hinta tosiaan muutaman kympin. Viimeksi ostin pari kappaletta suoraan varastoon. Tuntus taas olevan venynyt kun tyhjäkäynti kovenee.
Tässä varaosanumerot: Toyota:22303-47010 Bosch: 1550215621 Denso: 090580-0041 |
vois kanssa hommata varalle
|
pari pitää kanssa tilata
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 20:32 (GMT +2). |