![]() |
Sauna
Miks ihminen normaalisti nauttii siitä kun saa löylytellä 90+ asteen löylyissä, mutta jos samanlämpöiseen veteen menee lillutteleen tulee ihovaurioita?
-- http://www.petrisimolin.net/sig.jpg Resistance is Futile! You Will Be Assimilated! |
Siksi että ihminen on maanpäällä liikuskeleva otus. Kalat tykkäis saunoa kuumassa vedessä, mutta ihmiset vain kypsyisivät siellä. Ihmiset tykkäävät saunoa, kalat tukehtuisivat ihmissaunassa. Onneksi kalat eivät vain ole tajunneet saunomisen ihanuutta.
HOMOKÖKKÖJEE! |
eikös ne kalat sauno kuumassa vedessä kun niitä keitetään? tai jotain :D tosin ne ei sen jälkeen oo yhtä virkeitä..
|
olen miettinyt sitä, että miksi 30asteen lämmössa (siis kesän lämpötila) saa monet ihmiset kiukkuseks ja toivoon, et ois talvi, mutta silti ne voi olla hyvillä mielin ~100 asteen saunassa... Miksi?
________________________ Mä sanon mitä tarkotan ja tarkotan mitä sanon. Mä tahdon kaiken ja teen kaiken et saan mitä tahdon |
Se on asenneongelma joka ihmisillä on näissä asioissa. Helteellä vanhat ihmiset myös kuolevat, mutta saunaan eivät kuole. Ja ovat usein kovia saunomaan.
HOMOKÖKKÖJEE! |
Sivu luotu: 03:47 (GMT +2). |