Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   kokemuksia MB 320 4matic diesel? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=152340)

lacrits68 16.09.2017 19:47

kokemuksia MB 320 4matic diesel?
 
moi!

Onko kellään kokemuksia jakaa 2008 320 4 veto automaatti farkku mersuista? kilometrejö 220tkm. Onko noissa tyyppivikoja yms. kommentteja kiitollisuudella vastaan...!


//Janne

pee 16.09.2017 21:32

Nelivedon osat kalliita, muuten ihan ok.

320 V6 diesel osaa olla aika leikkisä, kiusalliselle päälle sattuessaan, vaatii hiukan perehymistä.

GooGlaa "kurahaara" esim mese.fi

kippo86 17.09.2017 09:58

Perus cdi:n tyyppiviat ominaisuuksineen...
Mukava auto ajella, kulutus maantiellä 7,5-8,2. Seka-ajo 9 kieppeillä, riippuu missä ja miten ajaa. Kärry peräs 11,5-13.

Jappi 24.09.2017 11:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pee (Viesti 1357738)
Nelivedon osat kalliita, muuten ihan ok.

320 V6 diesel osaa olla aika leikkisä, kiusalliselle päälle sattuessaan, vaatii hiukan perehymistä.

GooGlaa "kurahaara" esim mese.fi

Miten nuo nelikon osat yleensä kestää noissa kun aletaan mennä isommille kilometreille, lähinnä E/C- sarjalaiset?

lacrits68 24.09.2017 18:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pee (Viesti 1357738)
GooGlaa "kurahaara" esim mese.fi

kiitos tästä oli jo paljonkin apuja....tarjous kiesistä jätetty....ootellan! :)

Kekkeruusi 25.09.2017 06:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jappi (Viesti 1358422)
Miten nuo nelikon osat yleensä kestää noissa kun aletaan mennä isommille kilometreille, lähinnä E/C- sarjalaiset?

Meillä merkkihuollossa on havaittu seuraavaa : Glk jakolaatikon perästä antautuu laakerit ja koko paketti vaihtoon (kuuluu selkeenä jurinana)
Periä on silloin tällöin mennyt mutta tosi harvakseltaan, ehkä enimmäkseen R malleista.

Kekkeruusi 25.09.2017 07:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi (Viesti 1358485)
Glk jakolaatikon perästä antautuu laakerit ja koko paketti vaihtoon (kuuluu selkeenä jurinana)
Periä on silloin tällöin mennyt mutta tosi harvakseltaan, ehkä enimmäkseen R malleista.

Imusarjan läppämoottoreita on hajoillut koska ilmaputken tiivistys rengas turboon ollut huono/löysällä, samoten huohottimen tiivistys vuotanut öljyä. Eli öljy tippuu läppämoottorin päälle joka menee oikkariin, samalla kun öljy pääsee läppätangoille jossa myös hiekkaa niin kuluttaa ne väljiksi. Läpäthän voi lukita auki asentoon ja laittaa vaan uuden moottorin pyörimään sinne johonkin, ei pitäisi olla tehollista vaikutusta. ? . Samoten V tilassa oleva lauhdutin saattaa vuottaa joka näkyy öljyvuotona moottorin takaosasta.

siinäpä noi ainoot mitä voi sanoo viaksi tuohon v6 kiisseli mosaan.


Sivu luotu: 20:10 (GMT +2).