Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Chevrolet Kysy ja vastaa - topic (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=151334)

karvanoppa 05.07.2017 15:18

Chevrolet Kysy ja vastaa - topic
 
Tehdääs tälläinen kun ei ole.

Heti ensimmäinen kysymys on, minkäkokoisia renkaita olette blazeriin leimanneet ja millä perusteella?

nyt on vm-83 otteessa 33/12.5/15. onko mahdollisuuksia saada otteeseen 35" ?

bluevan 05.07.2017 17:00

K5 käsittääkseni 33" mksimi

jamba 07.07.2017 09:09

renkaat
 
Mulla on myös 33x12,5x15 otteessa. Kyllähän niitä näkyy 35" olevan kuitenkin joillain...
Alkuperäiset otteessa 31 tuumaset

jarre 07.07.2017 09:59

Näin alkuun muutama kysymys, autohan on 1992 S-10 Blazer V6 4.3l 4x4 automaatti:

1. Onko kuinka pitkä operaatio vaihtaa kyseiseen kulkineeseen sytytystulpat?

2. Mikä laatikko kys. kulkineessa on?

3. Kuinka hirvee homma olis käyttää laatikko pöydällä ja tehdä täysremontti?

4. Epäilyksenä että hävittää nestettä vielä vaikka vaihdettu syyläri ja vesipumppu (vuosivat). Voiko olla kansi/kannet halki?

5. Vetokoukun johtosarjasta, jos tarttee vaihtaa niin pitääkö vetää johto akulle saakka?

No, tässäpä näin ens alkuun. Kattellaan jos tulee vielä jotain mielenpäälle :D

EDIT: yks kyssäri lisää

karvanoppa 07.07.2017 14:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jamba (Viesti 1351592)
Mulla on myös 33x12,5x15 otteessa. Kyllähän niitä näkyy 35" olevan kuitenkin joillain...
Alkuperäiset otteessa 31 tuumaset


Mulla original rengaskoko on 215R 15. :D

Rytari 08.07.2017 00:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jarre (Viesti 1351598)
Näin alkuun muutama kysymys, autohan on 1992 S-10 Blazer V6 4.3l 4x4 automaatti:

1. Onko kuinka pitkä operaatio vaihtaa kyseiseen kulkineeseen sytytystulpat?

2. Mikä laatikko kys. kulkineessa on?

3. Kuinka hirvee homma olis käyttää laatikko pöydällä ja tehdä täysremontti?

4. Epäilyksenä että hävittää nestettä vielä vaikka vaihdettu syyläri ja vesipumppu (vuosivat). Voiko olla kansi/kannet halki?

5. Vetokoukun johtosarjasta, jos tarttee vaihtaa niin pitääkö vetää johto akulle saakka?

No, tässäpä näin ens alkuun. Kattellaan jos tulee vielä jotain mielenpäälle :D

EDIT: yks kyssäri lisää

1. Ei, ottaa etupyörät pois niin nopeutuu kummasti, jakajan kansi ja pyöriä on noissa sit enemmän kulutuskamaa ku tulpat.

2. 92:ssa taitaa vielä olla 4l60 eli uudelleennimetty TH700r4

3. Työtä se vain on, paljo ruuvaamista ja nosturilla paljo kivempaa kun maata vasten, päivän saa varata irrotteluun ja putsailuun, ekaa kertaa lootaa purkaessa menee ainakin toinen päivä jos ei enemmänkin ja kasaamiseen kolmas... ja siis ihan kokonaisia päiviä ettei mitään talli-iltoja.

4. Kaikkihan aina mahdollista mutta kansivikahan oireilee muutenkin ku nestehukkana, pieni pahvivika voi olla melko oireetonkin toki mutta jos ei oo väkisin kuivana ja kuumana ajattu niin ennemmin tietysti katselisin paljoko sitä nestettä hukkuu, näkyykö missään letkun liitoksessa merkkejä pikkuhiljaa haihtumalla häviävästä vuodosta tai ettei konttorissa tuoksu makealta.

5. Riippuu paljolti siitä mitä sillä johdolla tekee ja miksi se pitää vaihtaa, mutta harvoin koukun pistokkeeseen akulta suoraan piuhaa tulee. Muut kaikki saa takavaloilta mutta vilkut täytyy ryövätä etuvilkun johdoista, toki vanha jos on paikallaan niin näkee siitä kytkennät.

jarre 12.07.2017 16:39

Mikähän vittu meni tohon vekottimeen ku ei lähe käyntiin. Vaimo ajo pihaan ja sitte oli lähdössä hakemaan mua töistä ni starttas ja sammu eikä enää millään käyntiin :mad:

hiluvitkutin 12.07.2017 16:45

Kasteli tulpat. Ei tuu kipinää jostain syystä. Polttoainetta ei saa/loppu. Joku sulake palanu. Varkauden esto päällä.

Rytari 14.07.2017 13:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jarre (Viesti 1352022)
Mikähän vittu meni tohon vekottimeen ku ei lähe käyntiin. Vaimo ajo pihaan ja sitte oli lähdössä hakemaan mua töistä ni starttas ja sammu eikä enää millään käyntiin :mad:


Jakaja

jarre 14.07.2017 16:57

pumpun rele + pohja paskana

jarre 19.07.2017 05:58

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jarre (Viesti 1352174)
pumpun rele + pohja paskana

Lainaan omaa tekstiä. Nyt sitte meni pumppu. Onko tossa vehkeessä mahdollisesti huoltoluukkua tankille? Jos ei niin onko muuta mahdollisuutta ku alkaa rälläköimään reikä. Ei nimittäin ois mahdollisuutta tyhjätä rapiaa puolta tankkia

jarre 22.07.2017 13:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jarre (Viesti 1352567)
Lainaan omaa tekstiä. Nyt sitte meni pumppu. Onko tossa vehkeessä mahdollisesti huoltoluukkua tankille? Jos ei niin onko muuta mahdollisuutta ku alkaa rälläköimään reikä. Ei nimittäin ois mahdollisuutta tyhjätä rapiaa puolta tankkia

Vastaan itelleni, pitää leikata reikä kontin pohjaan. Vielä ku tietäis että millä ku ei oikeen rälläkällä kehtais alkaa sohimaan :confused:

karvanoppa 22.01.2018 09:09

Käykö vanin 10 pulttiseen , blazerin 10 pulttisen vetarit?

HeikkiH 22.01.2018 11:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja karvanoppa (Viesti 1371045)
Käykö vanin 10 pulttiseen , blazerin 10 pulttisen vetarit?

Vanin akselista löytyy huonosti tietoa, ainakin kun nopeesti googlasin. Mutta 1/2 ton Vanin 10-pulttinen ois 68" leveä (wms to wms, eli vanteen kiinnityspinnasta toiseen), ja Blazerin ois 64,5". Sitten niitä on vielä 28 sekä 30 rihlaisella vetarilla.


Sivu luotu: 21:51 (GMT +2).