![]() |
Pyöräkulmat
Kävinpähän säädättämässä pyöräkulmat corvetestani ja ajettavuus muuttui kyllä tuntuvasti. Nyt kulkee vakaammin eikä tärrää kun nopeus on 150 km/h paikkeilla. Rattikin suoristui, oli ennen nimittäin hieman vinossa. Mukulakivilläkin tuntui kulkevan jotenkin "pehmeämmin".
Hintaa operaatiolle tuli 60e joka mielestäni ei ole mikään kallis hinta. Talvella sitten urakaksi vaihtaa kuluneet iskarit uusiin Bilsteinin iskareihin ja uretaanipusla sarja. Kyllä sitten kelpaa ajella ;) -------------- 1988 Corvette |
On se hävytöntä! 60e!! Täällä meilläpäin 4-pyöräsuuntaus on 135e!!!
Suosittelen Bilsteinien sijasta Koni Sportteja. En ollut Bilsteineihin tyytyväinen, etupää keinui ärsyttävästi uusillakin iskareilla. Eli maantienopeuksissa kuoppien jälkeen keula jäi keinumaan. Vaihdoin viime vuonna Koneihin ja koska ne ovat päältä säädettävät olen saanut käännettyä ne erittäin toimiviksi. Satsi Koneja maksoi noin 630e. Jossain, joko www.finnshark.com tai Vette Klubin sivuilla ostetaan/myydään -palstalla oli jollakulla täydellinen Prothane PU-puslasarja myytävänä edullisesti - käypä katsomassa. Toni Corvette L98 Coupe '91 Audi A6 Quattro 2.8 V6 '95 |
Itsekin Koniloiden suosija ;) -91 Vetessäni :)
|
ONko tuo Konien hinta 630e Suomen hinta vai Jenkeistä tilattuna? Joo Koneja olen
kuullut haukuttavan parhaimmiksi iskareiksi mitä vetteen on saatavana. Ja vain parasta omaan vetteeni :D -------------- 1988 Corvette |
Ostettu Helsingin Itäkeskuksesta. Tästä oli puhetta tuolla Yleiset-osastolla joskus kesällä. Siellä annoin firman nimenkin ja puh. nro:n. Oli halvin jonka löysin ja sattumalta ainoo joka pystyi heti toimittamaan Vetteen iskarit. Joku kyseli iskarien hintoja vai peräti Konien hintoja, en muista. Kaivelepa sieltä.
Muistelisin, että maksavat jenkeissä toista sataa per kappale joten sieltä ei kannata Koneja laivata tänne. Toni Corvette L98 Coupe '91 Audi A6 Quattro 2.8 V6 '95 |
Ai niin, joo siitähän olikin joskus juttua. Pitääpäs kaivella arkistoa.
-------------- 1988 Corvette |
Niin se taisin olla minä joka kyselin silloin niitä Koni Sportin hintoja joskus toukokuussa ja lopulta tilasin ne tuolta Drwheelgoods:sta
www.drwheelgoods.fi Hintaa koko satsille taisi olla se 670e ja ihan tyytyväinen olen iskareihin sen jälkeen kyllä ollut. ~Maku |
Mullakin on säädettävät Konit ja ovat olleet ihan hyvät, mutta PALJON parempaa on tulossa.
Nimittäin Öhlinssiltä saadaan C4:seen satsi tulevan talven aikana, ja se löytyy sitten ainakin mun autosta. C5:seen on jo sarja olemassa. Kerron tarkemmin hinnoista ja muista myöhemmin, kaikille kiinnostuneille. Ihan ei kyllä Konin hinnoilla lähde :o) Timo Moisio, JZM-12 Sorry sitten jos en vastaile täällä heti, kun mulla on toi elämäkin :o) |
Moro!
Jos joku Koneja haluaa ja on kiinnostunut, niin pystyn toimittamaan tähän hintaan perheyrityksen osto-oikeuksilla maahantuojalta. Keltaiset Koni Sport 89-96 645ekee/srj Punaiset Koni Special 84-87 395ekee/srj 1988 vuosimalliin Koni tekee vain takaiskareita. Ja näyttäs olevan maahantuojallakin varastoa. Terv, Jussi T. (050-5505 630) tai mail Edited by - Tron on 23/09/2003 21:50:05 |
Mikä ero Special- ja Sport-iskareilla on? Itsellä, kun on -87 vette niin siihen ei nuo sportit taida mennä...
Lainaus:
|
Säädätin Nikusella siinä kaupungin korjaamossa. Niillä on hyvät vehkeet.
-------------- 1988 Corvette |
Moro !
Sport iskareissa on se kiertonuppi iskarin päässä, josta voi jäykkyyttä säätää "lennossa". Specialin säätäminen vaatii iskarin toisen pään irroittamista, iskarin kokoon työntämistä ja sit eikun pyörittämään 180 asteen jakosoissa (max. 5 x 180 = 720 astetta). Itse käänsin 3 puoli kierrosta ja hyvältä tuntuu... Jussi alias Tron. |
Sivu luotu: 04:44 (GMT +2). |