Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   GMC runkonumero??? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=15057)

Niilo 28.10.2005 15:35

GMC runkonumero???

Mistä mahtaa löytyä -82 jimmyn runkonumero (rungosta)? kun ei leimalla kelvannu enää kojetaulun rungossa oleva. KIITOS !

JanneBlomgren 28.10.2005 16:42

Konepelti auki ja moottorin vierestä runkopalkista pitäisi löytyä, en muista varmasti mutta veikkaan kuskin puolelta.

Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja

tiku83 28.10.2005 17:22

eikös se ollu siinä pääsylinterin ala puolella suoraan.

Grau 28.10.2005 17:23

Mulla on molemmista GM:n vehkeistä (Chevy ja Cadillac) löytyny pelkääjän puolen runkopalkista eturenkaan kohdalta. Toisessa oli konehuoneesta luettavissa, toisessa lokarista luettavissa.

gmc 28.10.2005 18:26

mun gmc:tä runko numero löytyy kuskin puoleisesta runkopalkista simpukan takapuolelta, pyöränkotelosta kurkkaamalla

ei riemulla rajaa kun jenkillä ajaa

rairai 28.10.2005 21:21

Mulla oli jimmyssä runkopalkissa vänkärinpuolella
eessä. kun renkaan kääntää tappiin ulos
nii löytyy kun vähän teräsharjaa näyttää..Muistaakseni
eivät oo tehtaalla laittaneet eli voi olla missä vaan tai
sitte ei ollenkaan...Vaniin meistin ite konttorilla ja
niitten vehkeillä,kannattaa kysyä käykö jos ei meinaa
löytyä nii pääsee helpommalla..

-MaTTi- 28.10.2005 21:36

Mitä tästä voimme päätellä? Se voi olla missä vain. Tosiaan on Suomessa enemmän tai vähemmän hyvällä menestyksellä hakattu.

Jos ei lue otteella että missä on niin hankaa etupalkit päältä ja sivuilta molemmin puolin. Jos ei löysy niin meistä uusi. Se pitää varmentaa katsastuskonttorilla, jolloin tarvitaan muutakin faktaa tueksi että samasta autosta on kyse, eli esim. se kojetaulun lätkä + oviaukon tai hanskalokeron pohjalla oleva tarra. Vai onko se Gemsussa vasemman sisälokkarin päällä?

awo 28.10.2005 22:14

ite meistasin blazeriin kuukausi sitten vasempaan runkoon laturin alle.kysyin eka konttorilta voinko meistata ja mihinkä.inssi löi leimat molemmin puolin mutta niitä ei erota eli löi aika hiljaa.ensimmäises blazeris jouruin kans meistaan.silloin löin kuskin kohdalle runkoon ku menin näyttään oli syksy ja märkää ei viittiny inssi mennä auton alle.mutta siitä on n15v

29.10.2005 13:59

Mun pikkiksessä on suomessa lyöty numero runkoon kuskinpenkin kohdalle ja sen saa kaivaa joka katsastukseen esille, osaa ruostua pikkusen hyvin -nyybikoo-

Note! This message was posted anonymously!

blazoffer 30.10.2005 01:01

Ääni väkärin puolen runkopalkille eturenkaan kohdalla.

Tuohan oikeesti saattaa olla lähes missä vaan.

Niilo 30.10.2005 07:03

kyllä luulis löytyvän...kiitos vaan kaikille.

HeikkiH 30.10.2005 17:41

Mulla ollu jokaisessa vanhakoppasessa tehostajan pumpun kohdalla, rungon päällä.

Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt

SamiN 30.10.2005 21:36

Pikapissa & blazessa oli/on hantinpuolella runkopalkin sivussa sen sisälokarin jatko"lerpakkeen" alla. Eli ei näy jos se rämmäle on paikallaan.

Etupyörän etureunan kohdalla eli kurasimmassa paikassa..

<h3>MIKSI?? </h3>

Sivu luotu: 05:18 (GMT +2).