Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NewJuhani
(Viesti 1344784)
Noitahan saa jo 47 tuhannella uusia ja kalleinkin on vain 82 tuhatta.
Ton ainut huono puoli on et ei saa tietääkseni ilmajousilla.
Jos mulla olis 146 tonnia ylimääräistä niin Range Roveri HSE:n hankkisin. Ja jos olis 380 tuhatta niin Supersharged SVA:n.:D:D:D:eek:
Mut nää on makuasioita niin kuin joku sanoi...
|
Nyt taitaa olla mallit sekaisin. Discovery Sport on tuon alkaen 47 tuhatta ja tämä Discovery 70 - 127 tuhatta.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
(Viesti 1344790)
Enpä ollut tällaista topikkia ennen huomannutkaan.. ihmettelen vain että missä tuo mainostettu 500mm:n joustovara on, kun katsoo noita aavikkokuviakin. Tuo autohan on alustan osalta näköjään yhtä tönkkö kuin rautakanki :D
Saisikohan ristiriipunnassa edes 100mm joustoja käyttöön :eek:
|
Kyllä mä uskon sen 500 mm kokonaisjoustomatkan löytyvän tai ainakin sen suuruisen pyörän liikkeen. Se, että löytyykö missään oikeassa tilanteessa, onkin toinen juttu. Ainakin 4 mallin Discossa pelkästään eri jousituksen asentojen välinen korkeusero on jo varmaan ainakin 30 cm (auto ylimmässä asennossa vs parkkiasento).
Tyylikkäämpi minusta kyllä oli edellinen, kulmikkaampi malli ja ei kauhean houkuttelevalta kuulosta myöskään 2,0 l neloskonekaan tuonkokoisessa autossa. Vaikka saa toki 3,0 l kutosellakin.
Isäni kävi LR:n jossain testiradalla ajamassa tuollaisella ja sanoihan se siellä autonhyvin menneen, mikä ei tietty esittelytilaisuudessa ja -radalla ole ylläri. Sen verran oli intoutunut, että 3,0 l koneella olevan oli koeajoon varaillut ainakin.
|