![]() |
mitkä renkaat talaveksi?
mulla hj-60 ja aattelin kysyä että millaset renkaat ois hyvät, ku mulla ei oo vielä ja pitäis ruveta ostaan? 33 tuumaset mud terrainit ei ainakaan viime talvena topannu kovin hyvin!?
Note! This message was posted anonymously! |
tänä aamuna ei stopannu allterrainitkaan, toi leveys tekenee sen kui kitkapinta on niin iso, Kyllä ne lumessa pitää, mutta itsekin miettinyt joidenkin nasta rinkuloiden hankkimista, jotkin 215 - 235 kaposet.
"ei ollu mikään amerikan temppu" SLCK #73 |
Jonkinlaiset mustat ja pyöriät nastoilla kokoluokas 235/85 R16 olis mulla hankinnan alla, kun vaan lakkais köyhtymästä.. noi mutiaiset ei oikeen taharo topata mutta muuten niillä pärijää vallan mainiosti.
-1986 HJ-61- SLCK#113 |
Itse ostin Nokian hakkapeliitta LT:t, toimii kuin junan vessa myös jäätiköllä. Autona Jeep Wrangler ja kokona 31*10,5*15. Hinta lienee n. 700€ sarja. Jos haluaa isompana, löytyy muistaakseni 265/70*16.
Eivät tietenkään ole mitkään mettärenkaat, mutta jäätikköpito on kyllä toista luokkaa kuin 33" mutiaisilla. Note! This message was posted anonymously! |
Nokian Hakkapeliitta LT, koko 245/75-16 alla HDJ:ssa
ja pitoa on kiitettävästi... "Ei se raudan määrä..." |
Lainaus:
Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on |
Lainaus:
|
Mulla on AURORA RF05 31/10.5x15.Pitoa piisaa ainakin HJ,BJ,LJ,HILUX ja PATROLLIN alla,eikä ole nastoja.
|
Patukassa nokian LT:t 265/75/16 ja pitoa mahtavasti.
|
Lainaus:
Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on |
Sivu luotu: 00:07 (GMT +2). |