![]() |
BJ:n lasikuitulokarit ilman sisälokareita?
Kun tuossa rupesin lahoja lokareita purkamaan lasikuituisten tieltä,
niin tulipa mieleen jättää ne "sisälokarit" pois. Tuleeko siitä rimpula, eli pysyykö kasassa? Toki jätän sen lokarin tukiraudan toimittamaan omaa virkaansa. Moottoritilalla on mahdollisuus pas..kakkaantua, ja melu lisääntyy. A-P Kotimainen diesel on jees!!! Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/ |
Ruuvaa paikoilleen ja vääntele, ei sitä juuri muuten tiedä. Jos vaatii lisää tuentoja, tee sitten niin.
Toisaalta voisi olla järkevää että edes jonkunlainen sisälokari tai kuraläppä on olemassa, ettei koko konehuone kylve mudassa ym. etenkin jos autolla ajetaan muutakin kuin satunnaista ajoa jonka jälkeen sen saa aina pestyä ja putsattua. |
Ajattelin vaan, josko joku jo tehnyt.
Kakka lähtee pesemällä. Melu vissii lisääntyis jonkin verran. Sitä voisi vähentää peittelemällä ruiskutuslaitteiston lyijykumimatolla. A-P Kotimainen diesel on jees!!! Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/ |
Teetkö itse lasikuitulokarit? Melkein samalla vaivallahan tekee sisälokaritkin, käyttää vaikka alkuperäisiä sisälokareita muottina. Nehän ei jää näkyviin, joten viimeistely ei tarvitse olla kovin hyvä, panostaa enemmän näkyvän osan hiontaan.
Itselläni on sellaiset yksiosaiset lasikuituiset, tehty ehjää peltilokaria muottina käyttäen. Kiinnitetty edestä maskiin ja takaa koriin, alkuperäistä kiinnitysrautaa ei ole käytetty ollenkaan. Kohtuullisen tukeva, kestää nojailun mutta ei päällä seisomista. |
Lainaus:
Mutta jos en halua niitä sisälokareita? Teen sitten vasta kanoottimuovista jos tarvetta. A-P Kotimainen diesel on jees!!! Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/ |
Sivu luotu: 16:52 (GMT +2). |