Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Ostamassa '89 3.3td 4x4 Patrolia. *OSTETTU* (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=14824)

VonLeka 22.10.2005 21:34

Ostamassa '89 3.3td 4x4 Patrolia. *OSTETTU*
 
Tuommosta kävin kattelemassa, hinta pyörii alta kahen tonnin.

Ajettu reilu 300tkm.

Jos näyttää ja tuntuu toimivan ok, ni oisko ihan asiallinen?
Onko noissa paljon vikoja ollut?

Mitä kannattaa ottaa huomioon ku käyn huomenna tarkemmin testimässä ja ostan tod.näk. suoralla kaupalla?

Löytyykö helposti varaosia ja kannattaa/onnistuuko alustan korotus?


Edit: ja eikös tuossa oo 6-kone ja ymmärtääkseni ainakin männät ovat samanlaiset ku Pick-Upin 2.2 kiisselissä?
Saisiko koneeseen muistakin malleista varaosia?

Paljonkohan lie verot?
Kuulemma pystyy muuttamaan huolto-autoksi, miten tämä käytännössä tehdään?

Sanokaa rohkeasti kannattaako harkita toista merkkiä? saako tonnilla, parilla parempaa (turbo) maasturia?



Edited by - VonLeka on 24/10/2005 20:09:23

tapsa4x4 22.10.2005 21:44

alustan korotus helppoa,usein taka kori ja runko mätiä,osia löytyy hyvin käytettynä ja uusina,5-vaihde usein rupeaa "huutamaan",automaati napa lukot huonot toimimaan,vero noin 700e/vuosi jos normi vero,huoltoautona noin150e,huoltoautoksi saa kun laittaa ruuvipenki huoltolaatikon ja takapenkit pois.

joo ihan hyviä pelejä ainakin hintaansa nähden.


Nerd-O 23.10.2005 11:23

Nuo turbo patrollit taitaa vanhalla kopalla olla vähän harvinaisempia? Varaosia varmaan saa joka romikselta. Tuntuu että Patrol alkaa olemaan aika harvinainen näky tuolla liikenteessä.

-- Wannabee offari --

Nerd-O

23.10.2005 13:30

Joo, huomenna otan vasta testiin.
Päällisin puolin ihan ok.
Onneksi ei ole niitä vaihtiviiva tarroja ja kattokorotuskin on pieni. Mitä hyötyä tuosta katon korotuksessa on?

Eli kun rekisteröin huoltoautoksi, niin sehän on sitten 1+1, voinko olla väliaikaisesti enemmänkin porukkaa kyyvissä?

Note! This message was posted anonymously!

VonLeka 23.10.2005 13:32

Joo, huomenna otan vasta testiin.
Päällisin puolin ihan ok.
Onneksi ei ole niitä vaihtiviiva tarroja ja kattokorotuskin on pieni. Mitä hyötyä tuosta katon korotuksessa on?

Eli kun rekisteröin huoltoautoksi, niin sehän on sitten 1+1, voinko olla väliaikaisesti enemmänkin porukkaa kyyvissä?

juu toi oli siis mun viesti


tiipe 23.10.2005 13:52

saat siitä1+2 laita repsikan jakkara vaihtoon.

"sisäpiiri safarit .fi"

ite oot mulkku!

jnu 23.10.2005 13:53

Eikös kattokorotus oo ihan veron takia, siis että siitä on saatu pakettiauton mitat täyttävä.

**************
Jussi ja Suzuki

Sag 23.10.2005 13:59

Onhan noita tullut jo tehtaalta ns. "high roof" malleina. Tässä tuskin on sellaista lasikuitupulkkaviritystä jos auto on henkilöautoksi rekisteröity.


VonLeka 24.10.2005 06:58

Antakaa viime hetken vinkit!

Lähden puolentunnin päästä kauppoja hieromaan.

Kattokorotus on, mut ei näytä miltään SUPER ROOFILTA, vaan on semmonen suht pieni...



VonLeka 24.10.2005 07:03

Nii että senkö saa varmasti 1+2, jos muutan sen huoltoautoksi?
1+1 on liian vähä, mahdollista työporukkaa ajatellen...


VonLeka 24.10.2005 08:10

ei ollu vielä auki kauppa... pitää lähtee kohta uudestaan....

takaluukku on suht. laho, muuten ulkoapäin näyttää ihan ok, sieltä täältä on simpsitty koria.. sisältä siistin näkönen
ajettu 330tkm

paljonko uskaltaa tarjota? hp on 1900€
Käyn toki ajamassa ekana...


VonLeka 24.10.2005 19:10

http://koti.mbnet.fi/ron/p%E5trol.JPG

Tuossa se on.

Saako ton pakuksi eli 1+2 ?
Ainakin huoltoautoksi saa, mut se on silloin vain 1+1

Entäs millaista dumppia suositte tuohon, ja onko helppo asentaa?


PIRSSI 24.10.2005 19:14

Jos 3 hengen etupenkki nii huoltoautokin on 1+2

"Oikastaan tästä, kyllä tuonne puronvarteen pääsee"
Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä!

Heikki L 24.10.2005 19:29

JEp aikoinaan olin hairahtamasasa tollaiseen, niin tiedustelin tota paikka luku juttua.
Kun laittaa vaikka hj60/61 sohvan ja ottaa ovista sisäkahvat pois saa 1+2h
(sisä kahvojen tilalle remmit jotta sisäleveys riittää) Noin siis huoltoautoksi,
pakuksi ei taida saada ilman jollaa katolla...

#####¤%&%¤¤##
vitulla päähän

HJ61 88 BJ40 80

VonLeka 24.10.2005 20:44

Edessä on vain 2 penkkiä...

Eli siis otan vakio takapenkin pois ja tilalle laitan sohvan (joku 2-3 istuttava??) sekä työkalupakin ja ruuvipenkin niin menee huoltoautona?

Kuten kuvasta näkyy niin jolla on katolla...

Edited by - VonLeka on 24/10/2005 21:46:40

tiipe 24.10.2005 20:50

eli kuskin viereen 2 istuttava penkki vaikka pitempi takapenkki tai sitten hj repsikan jakkara niin avot ja taakse työkalupakki ja ruuvipenkki muutoskatsaktukseen mars.

"sisäpiiri safarit .fi"

ite oot mulkku!

26.10.2005 16:17

[quote]
Jos 3 hengen etupenkki nii huoltoautokin on 1+2

"Oikastaan tästä, kyllä tuonne puronvarteen pääsee"
Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä!

[/q
uote]


jos autoa on valmistettu leveällä penkillä saa 1+2 huoltoautoksi.tietääkseni patrol on ollut aina kapealla penkillä.

Note! This message was posted anonymously!

tiipe 26.10.2005 18:24

saa patrollin 1+2 kun vaihtaa repsikan jakkaran leveäksi.

"sisäpiiri safarit .fi"

ite oot mulkku!

tapsa4x4 26.10.2005 22:02

[quote]quote:
Lainaus:

Jos 3 hengen etupenkki nii huoltoautokin on 1+2

"Oikastaan tästä, kyllä tuonne puronvarteen pääsee"
Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä!

[/q
uote]


jos autoa on valmistettu leveällä penkillä saa 1+2 huoltoautoksi.tietääkseni patrol on ollut aina kapealla penkillä.

Note! This message was posted anonymously!
ja nyybillä on taas varmaan tietoa tietämättömyydestä,on tehty hj mallisella aparin etu penkillä patrollia.


VonLeka 28.10.2005 21:35

mistähän saisi ensiviikon alkuun suuremman penkin eteen.... pitäsköhän ottaa Urvanista... :)




Sivu luotu: 13:10 (GMT +2).