![]() |
Pajero gen1 ropleema
Elikkäs semmone ropleema pajerossa etuperän kytkee päälle ni auto rupee repimään rattia kun ajelee kovempaa molempii suuntii. Takavedolla ajaessa kulkee ilman ongelmia ei vetele. Eessä automaatti napalukot. Voisko ongelma olla etukardaanin ristikoissa ?
|
Lainaus:
Onko edessä ja takana samanarvoiset renkaat? |
Takana pikkuse kuluneemmat . Tutkin ristikot ei vaikuttanu väljiltä. Entine omistaja vääntösauvat säätäny tappii oisko siinä auraukset sitte muuttunu?
|
Onko etupää tasaisellakin ollessa ulosjouston rajoittimia vasten?
Millaisella alustalla oireet esiintyy, liukkaalla vai pitävällä alustalla? |
Tarkistan huomenna valosalla onko. Tuntuu oleva mitä pitävempi alusta sitä enemmä riuhtoo molempii suuntii autoo ja rattia
|
Ja autoha vasta leimattu ei pitäs olla missään väljääkään
|
Pyörän kulmat ainaki kannattaa kattoa. Rajusti haritusta ni riuhtoo ainaki.
|
Kiitos vastauksista pitääpä käydä tarkistuttaa kulmat
|
Onko etu tai takaperä vaihdettu joskus? Niitä on erillä välityksillä.
Tosin jos siellä on erivälityksiset murikat niin pitävällä alustalla auto tahtoo hyytyä jos ei vedätä reilulla kaasulla. |
Eioo mitään hajua onko vaihettu. Vasta kävin auton hakemassa . Mistähä välitykset sais selville?
|
Löysää nyt ekana niitä vääntösauvoja. Jos ei ala vaikuttaa vetelyyn ni vaihda renkaitten paikkoja edestä taakse ja toisinpäin.
|
Lainaus:
|
Tarkasta aurauskulmat. Mulla sama vaiva samanmoisessa kulkineessa. Vääntösauvat tapissa niin tulee aurausta lisää = ei uskalla motarille lähteä kun ei tiedä kumpi eturengas sattuu osoittamaan ajosuunnan milläkin ajan hetkellä.
|
Sivu luotu: 21:52 (GMT +2). |