![]() |
hj- 60sammuttimesta jelppiä
Mitenkä hj-60 sammutin voiko mennä epäkuntoon ,tälälailla ,ja mikä vikana kun alkaa pumppaamaan edestakaisin sammutinta, ensin ei meinaa sammua millään. Sitten sammutin pumppaa tosiaan kokoajan sammuttamatta konetta,
mutta tehden ajon mahdottomaksi nykimisellään.Onko kellään kokemusta tosta sammutin systeemistä ja/tai tietoa mikä neuvvoksi. Note! This message was posted anonymously! |
Selvä sähkövika EDIC-järjestelmässä, jos öljynpaineet ovat tallessa. Laitehan pyrkii sammuttamaan moottorin jos paineet ovat liian matalat, ettei moottorivauriota tapahtuisi.
Hakutoimintoa käyttämällä löytyy vaikka kuinka paljon aiheesta, mutta pikaisesti selvitettynä siinä koneen kupeessa on se sammutin/rikastinmoottori, jota ohjaa relelaatikko (löytyy apukuskin jalkatilasta oven etupuolelta muovin takaa). Laatikolle menee starttivirta, jatkuva virta, moottorin ohjausjohdot ja öljynpaineen tunnistimen johto. Unohdinkohan jotain? Aloittaisin käymällä läpi johdot ja maadoitukset konehuoneen puolella, etenkin sen öljynpainetunnistimen johdon. Jos ajamaan täytyy päästä ja uskot että öljynpaineet eivät ole ongelma, ota se varsi pois ruiskupumpun ja EDIC-moottorin välistä. Lähtee reippaalla nykäisyllä ylöspäin. Koneen sammutus joko nostamalla kytkintä isolla vaihteella jarrua painaen, tai avaamalla konepelti ja vetämällä ruiskupumpun vipua eteenpäin. |
Sivu luotu: 20:38 (GMT +2). |