![]() |
Syys- ja talviloma suunnitenmat 16/17 talvelle...
Onko porukalla jo lomat sumplittuna ja ohjelmaa 2 viikon edestä yhteen viikkoon?
|
Meillä ei ole töissä syys- tai talvilomaa ollenkaan ja KiKy-sopimus vie vissiin liukumasaldot. Että töissä kykitään..
|
Itse olen pantannut vuosilomia niin pitkään lum on saanut nyt tuli hienovarainen vihjaus että ne voisi pitää pois, osan voi saada rahanakin onneksi. :)
|
Lainaus:
|
Laissa on muutama pykälä mikä mahdollistaa rahana saamisen.
|
Lainaus:
|
Meillä maksetaan vuoroa tekeville talvilomat rahana. Kesällä lomaa kaks vuorokieppiä (eli 26 päivää putkeen yhteensä) ja vuosilomat on sitten siinä. Voi olla paikallinen sopimus mutta olen kuullut että muillakin olisi tämmöistä.
|
Joo jotenkin meilläkin on paikallisesti sovittu, tosiaan ihan vaki töissä ollaan. Ja lomaa on jäänyt säästöön kun ei ole ollut tekijöitä tarjolla loma-aikaan.
|
Talviloman käytän lähes poikkeuksetta Mudventures reissuun venäjän puolelle syksyllä, vaihtoehtoisesti venytän sen pitämisen niin pitkälle keväälle kun pystyy ja käytän myös safarointiin rajan takana. Ei yleensä tarvitse siis miettiä mihin sen käyttäisi.
|
Eipä taida tarvita mihinkään lähteä, itse 99% työttömänä parin kk päästä alkaen ja rouvalla ei ole lomia.
|
Juu ei.
Oman yrityksen tiloja remppaan ja asennan koneita.
Lomia sitten parinvuoden päästä toivotavasti? t. Ismo Ämmä |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Metallin TESSilla mennään.
|
Sivu luotu: 16:22 (GMT +2). |