![]() |
sähköinen alipainepumppu
Tarttis saada jarruille alipaine, ja moottori ei tuota tarpeeksi.
tyhjäkäynnillä 2-4hg ja kierroksilla tulee kyllä 16hg. onko kokemuksia riittääkö alipaineen kerääjä säiliö, vai tarviiko laittaa sähköpumppu? mitä pumppuja porukka on viritellyt? ilmeisesti jotain saabin ja audin pumppuja on laiteltu, mutta onko niissä painesäätimet yms itsessään? compcamssilta saa kyllä valista pakettia reiluun 300e hintaan. hydroboost olis pitäny laittaa jo alunperin |
Alipainesäiliö riittää johonkin, mutta ei ns. kaupunki-ajoon.
Mun pitäis ja omaan autoon laittaa ja mitä oon juttuja kuunnellu, niin joku Hellan UP28 pumppu on kuulemma ihan hyvä. Niitä löytyy ainakin monista Volvoista. Eioopartsi tarjoo tollasta, jota ei tietenkään ole hyllyssä: http://www.uspartsperformance.fi/ssb...alipainepumppu |
Jostakin sähköautosta sain hyvän yhteen prokkikseen. On vieläki hyllyssä se vanha mikä siinä oli. Riittää yhteen polkasuun ja kun oottaa 5sek ni voi taas polkasta.
|
tartteeks toi kaveriks viel säiliön, vai toimiiko tehostin ittessää säiliönä?
tarvis viel siitä ryöstää alipaine lämppärin visuton ohjaukseenkin. |
Ei se säiliö haitaksi ole. Itsekkin miettinyt sähköpumppua tai hydroboostia, mutta jos ensin sais aikaseks säiliön tohon järjestelmään niin katsoo miten toimii. Dodgessa on jakopään pyörittämä alipainepumppu, ja se toimii hyvin normaalissa ajossa... kunnes tarvii pysäköidä taskuparkkiin, tai metsässä vekslatessa, mitä tahansa missä painellaan useasti jarrua lyhyessä ajassa. Alipaine riittää kahteen-kolmeen painallukseen hyvin, neljännellä saa jo oikeasti painaa poljinta että pysähtyy!!
|
Lainaus:
Mulla on lämppärin alipaineelle oma säiliö ja alipaine on otettu kaasarista. Ei niitä lämppärin vipuja siirrellä kovin usein niin tollanen pieni kuvassa näkyvä musta pallo riittää ihan hyvin. http://i2.aijaa.com/t/00967/13385215.t.jpg Klikkaamalla saa isomman kuvan |
Sivu luotu: 18:48 (GMT +2). |