Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   O/M/V Varaosat ja tarvikkeet (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=177)
-   -   Ostetaan Ln65 sohvapenkki (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=144455)

PiirakkaRacing 08.06.2016 14:24

Ln65 sohvapenkki

Elikkäs pikkukoppiseen hiluxiin olis tuommoinen 3 paikkainen sohvapenkki hakusessa.

- Janne
p. O44 275 31 61

PiirakkaRacing 14.06.2016 02:15

Up

PiirakkaRacing 20.06.2016 16:53

up

H&K 20.06.2016 19:39

En ole myymässä, modet saa poistaa jos katsoo tarpeelliseksi.

Tarjonnan puutteen saattaa myös selittää se että käsittääkseni LN65:ttä ei ole koskaan saanut Suomessa sohvapenkillä ja sellaista ei saa kolmepaikkaiseksi lain puitteissa katsastettua johtuen liian pienestä etäisyydestä ratin keskiön ja pelkääjän puolen oven välillä.

Arska 20.06.2016 21:49

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H&K (Viesti 1304841)
En ole myymässä, modet saa poistaa jos katsoo tarpeelliseksi.

Tarjonnan puutteen saattaa myös selittää se että käsittääkseni LN65:ttä ei ole koskaan saanut Suomessa sohvapenkillä ja sellaista ei saa kolmepaikkaiseksi lain puitteissa katsastettua johtuen liian pienestä etäisyydestä ratin keskiön ja pelkääjän puolen oven välillä.

Lyhythyttinen ln65 on sohvapenkillä tai ainakin parissa purkamassani on ollut sohvapenkki.

Mulla saattais olla vielä yksi penkki tallella jossain varastojen kätköissä. Koitan lähipäivinä katella jos vielä löytyis.

H&K 20.06.2016 21:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Arska (Viesti 1304864)
Lyhythyttinen ln65 on sohvapenkillä tai ainakin parissa purkamassani on ollut sohvapenkki.

Mulla saattais olla vielä yksi penkki tallella jossain varastojen kätköissä. Koitan lähipäivinä katella jos vielä löytyis.

Laitatko mulle vaikka privana noiden rekisterinumerot ja/tai runkonumerot? Jos oikeasti on siten että leimaus onnistuu laitetetaan tulemaan paluupostissa palkintopullo. Viimeksi tarkastetussa oli asennettuna LN46:n sohvapenkki jota ei voinut verrata LN65:n kanssa.

Arska 20.06.2016 22:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H&K (Viesti 1304866)
Laitatko mulle vaikka privana noiden rekisterinumerot ja/tai runkonumerot? Jos oikeasti on siten että leimaus onnistuu laitetetaan tulemaan paluupostissa palkintopullo. Viimeksi tarkastetussa oli asennettuna LN46:n sohvapenkki jota ei voinut verrata LN65:n kanssa.

Toisesta vois olla runkonumero vielä tallella, pitää tutkia asiaa. Kumpankaan ei ole ollut mulla papereita, niin en tiedä onko olleet 2 vai 3 paikkaisia. Muistaakseni toinen oli 84 ja toinen 85 vuodelta.

PiirakkaRacing 23.06.2016 21:47

Juu tänään pikaisesti katsurin kanssa juttelin ohimennen kesäautoa katsastaessa tästä asiasta ja vähän hänkin sitä muisteli, että ei saisi kolmepaikkaseks leimattua juurikin tuon ratin keskiön ja vänkärin penkin etäisyyden takia. Varmaa tietoa ei ole vielä, mutta sittenhän tämä saattaa olla turha topickki jos se ei kerran onnistu.

hutikka 24.06.2016 05:57

Menee enemmän jutusteluks mutta mullaki on ln65:vitoses apparil sohva ja vyöt,oiskohan läjästä.Leimalla ei merkannu kolmepaikkasesk vaikka kysyin mut anto olla eikä perus puhallusratsiassakaan sanoneet poliisit ku oli kolme matkustajaa ja kaikilla vyöt (ei kyl sanonu kolmekolmosista renkaistakaan muutaku et alkaa olemaan sileät)

Käyttöauto 24.06.2016 21:57

90 luvun alkupuolella olevat lyhyt hyttinen tarokin oli penkillä ja kolmepaikkainen

"Speedy" 30.06.2016 22:51

Tää aihe kiinnostaa muakin kun oon miettiny että saisko sen leimattu 3 hengelle..

Sivu luotu: 08:58 (GMT +2).