![]() |
Jeep Grand Cherokee (WJ) Limited -99, 4,0L
Lähes ruosteeton, suojattu / massattu pohja, pientä maali/pintavikaa.
Nettiauton linkki paremmilla kuvilla: http://www.nettiauto.com/jeep/grand-cherokee/8042524 Ajettu 293tkm Leima voimassa 3.1.2017 asti, edellisen jälkeen (9/2015) ajettu alle 1000km. Autosta rempattu kalliit / hankalat tyyppiviat, mm. - Täysrempattu jarrut (edessä uudet männät, tiivisteet, levyt, palat, jarrurasvat, takana uudet vaijerit, osat purettu, putsattu ja rasvattu, uudet nesteet yms.), joten Teves-jarrujen jumiongelmat ei vaivaa. - Kone rempattu uusilla männillä, tiivisteillä, venttiilit hiottu, laakerivälykset ja öljynpaineet mitattu, yms. Katso tarkempi projektikuvaus täältä: http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=7459 Ja öljynpainevideo täältä: https://www.youtube.com/watch?v=qr0G2QSbBx0 - Vaihdettu takaa ylhäältä kaikki puslat. - Vaihdettu 200tkm ajettu takaperä volisevan tilalle Toimiva automaatti-ilmastointi, jossa ehjät ilmaläpät eli tulee lämmintä ja kylmää. Hellan Jumbo 220 ref. 17,5 lisäpitkät. Ehjät / uudet konepellin ja takaluukun pumput. Avoimet perät, eli ei ole Vari-Lokkeja akseleissa. Tähän saa off-roadia varten edullisesti mm. palalukot, jotka ei mahdu Vari-Lokkeihin. Viat: Kuskin penkin lämppäri ei toimi, tyyppivika. Sisätilapistokkeella saa lämppärin. ALUKSI VAIN VAIHTO tälläiseen: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=144155 Vaihtohinta 4900€. Ei myydä ennen kuin em. vetoauto on hankittu. Vaihdetaan / myydään koska vetokilojen tarve pieneni 2000 kiloon. |
Hop. Vaihdettu ehjät CV-nivelet eteen. Autossa ei oikein ole enää laittamista, kaipaa vain ajoa.
|
Vari
Kuinka helposti/edullisesti ne saa takaisin? Lähinnä ajattelin mökkitietä talvella.. En aio metsään mennä.
|
Vari-luokitus
Lainaus:
|
tekniset jutustelut muualle, myyntiosiossa kun ollaan
|
Ihan asiallinen kysymys, jos on ostamassa ja ei tiedä tekniikasta.
Tässä siis ei ole mitään akselilukkoja (= esim. Jeepin originaaleja Vari-Lokkeja) eli on avoimet lukottomat perät, joihin halutessaan saa hyvät palalukot, joita taas ei saa Vari-Lokkeihin. Tämä kommentti on tarkoitettu hard-core offiharrastajille, jos autosta meinaisi semmosen rakentaa. Jeepin vakioalustalla - varsinkaan jos ei mene tieltä pois metsän puolelle - jokainen rengas takuulla vetää näin lukottomanakin. :) Tai siis vähän takavetoisempihan tuo jakolaatikko on, mutta prosenteista tai vetosuhteesta en osaa sanoa, oisko 55/45. CV-nivelet on kansanomaisemmin (etu)murrokset ja ei niitä paskoja murroksia kannata takaisin sinne laittaa vaikka kuinka vain mökkitietä ajelisi. Saa ne kyllä mukaan, jos ihan välttämättä haluaa ja helppo ne on itse vaihtaa. |
Sivu luotu: 02:10 (GMT +2). |