Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lclassic
(Viesti 1299697)
Tämän päivän kuskit kun laitettaisiin rattiin niin voisi olla ettei yliyrittäjiä nähtäisi. Auto itsessään ei ollut vaarallinen vaan lähinnä erittäin vaativa ja Henkka oli ehkä yksi ainoista kuskeista kenellä oli rohkeutta ajaa s4 ja ottaa irti sen mikä lähti siitä varsinkin kun vertaa alenin ajoon ja selityksiin. Tosi oli se että kun tuollainen auto lähtee käsistä niin paluusta ei ollut tietoa kun taas tänä päivänä autot ovat yliturvallisia ja kuskit ajaa enempi tuurilla kuin taidolla eli se lajin rohkeus puuttuu kokonaan.
|
Miten käsitetään yliturvallinen? Montako kuolonuhria olisi sopiva määrä kautta kohti?
Pätkäajat ei ole paljoa muuttuneet, tosi on että ajettavuus nykykalustolla on parantunut huimasti. Saa sitä kokeilla kuka haluaa, mulla ei riitä pää, ei nykyautoilla varsinkaan kun mutkaan pitää mennä ihan helevetin kovaa...
Eikä pidä käsittää väärin, kovia rattimiehiä ovat tuon ajan kuskitkin, Henri oli suurin idoli penskana. Ehkä tuo tapahtuma aikoinaan sai taputeltua pikkupojun päähän että autourheilu osaa olla vaarallistakin...
|