Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   35x12,5x15 113Q BF-GOODRICH MUD TERRAIN T/A KM2 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=143050)

PutKari 01.04.2016 08:07

35x12,5x15 113Q BF-GOODRICH MUD TERRAIN T/A KM2

Käyttäjä kokemuksia kaipailisin KO renkaisiin....

Timo_L 01.04.2016 17:01

Ihan pätevät yleisrenkaat. Ei mitkään maailman vahvimmat kyljet, mutta pärjää jos ei ihan hulluna revi kiviin. Mulla tuli samalla renkaalla 32 x 11.50 kokoisena kurvailtua 5 vuotta ja n.60 000 km, autona Jeep Grand Cherokee. Toimii tielläkin yllättävän hyvin ainakin tuollaisen 2100kg auton alla.

Pauli 01.04.2016 18:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja PutKari (Viesti 1292861)
Käyttäjä kokemuksia kaipailisin KO renkaisiin....

http://www.bfgoodrichtires.com/tire-...2/tire-details
klikkaa tuolta: "Read 548 User Tire Reviews Write a Review" niin näet 548 käyttäjän kokemusta. :)

viri-viri 01.04.2016 18:17

Ostin uudet tuollaiset 35" tässä talven alussa ja hämmästyin positiivisesti noiden talviominaisuuksista. Peilijäällä pito tosin arvatenkin heikko, mutta lumella oikein napakat. Ovat myöskin kohtuu hiljaiset kuivalla tiellä ja maastossakin noilla pääsee. Eli ihan toimivat "jokapaikan" renkaat. :)

Mika_T 01.04.2016 21:58

HDJ:n alla ollut talven tuollaset 35set renkaat alla.
Talvikelissä pito yllätti. Ihan normaalisti on voinut ajaa täällä pohjoisen jääpolanteilla. Jarrutuspitokin ihan hyvä KUN ei päästä lukkiutumaan.
Mitään HC-offia en noilla ole ajanut enkä varmasti tule ajamaankaan. Jätetään ne suo vinssaukset niille jotka siitä tykkää.

Sopivalla asfalttipinnalla pitää melkoista vollotusta siellä +80kmh vauhdeissa, mutta ei hiljaista nappularengasta taida ollakkaan.

Timo_L 01.04.2016 22:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T (Viesti 1293010)
Sopivalla asfalttipinnalla pitää melkoista vollotusta siellä +80kmh vauhdeissa, mutta ei hiljaista nappularengasta taida ollakkaan.

Tämä taitaa olla vähän autokohtainen juttu, riippuen rengaspaineista yms.. Minulla ainakin nuo oli todella hiljaiset renkaat (vaikka toki tuumaa kapeammat), uuden VW Golfin kesärengasmelu oli kovempi kuin näissä :D

Talvipito on yllättävän hyvä 2-3 vuotta, sen jälkeen ei sitten niinkään.

-MaTTi- 02.04.2016 13:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T (Viesti 1293010)

Kannattaa pyöritellä ristiin rastiin renkaita auton alla ettei ala kulumaan palat hampaalle. Jos pääsee kulumaan hampaalle niin varmasti jollottaa.

Ippe69 02.04.2016 15:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- (Viesti 1293142)
Kannattaa pyöritellä ristiin rastiin renkaita auton alla ettei ala kulumaan palat hampaalle. Jos pääsee kulumaan hampaalle niin varmasti jollottaa.

Kannattaakohan nuissa vaihdella pyörimissuuntaa? Mulla hiacessa kului aika epätasaisesti lopuksi. Olin vaihdellu niitä edestä taakse, mutta en puolelta toiselle. Tuli niille kilometrejä kuitenki kymmeniä tuhansia, ettei ne ihan heti loppunu. Talvirenkaina oli nastoitettu sarja ja kesäksi toinen sarja. Olin hyvin tyytyväinen molempiin ja molemmat oli kokoa 225/75R16. Nyt on Geessä alla nastoitetut 33X10,5R15. Kesäksi pitäisi ostaa toinen sarja leveämpänä, ehkä samanlaiset tai cooperin discoverer tai joku...
Oliko Putkari Geehen nuita renkaita laittamassa? Saako uusilla pykälillä 35 tuumaiset leimattua?

PutKari 02.04.2016 18:02

Juu...

Kyl meinasin laitella ku kerrankin sais :D halavalla :D:D:D

Timo_L 02.04.2016 19:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- (Viesti 1293142)

Minulla ne pyöri koko rupeamansa samaan suuntaan, ei kulunut olleenkaan hampaalle :)

Mika_T 02.04.2016 20:04

Ei mullakaan ole nuo ainakaan vielä alkanut hammastaa.
Voisi kyllä vaihtaa renkaat puolelta toiselle.

Tänäänkin tuli ~500km asfaltti ajoa. :D

Hodarissa tuo jollotus kuuluu erityisesti takaa. Pitää kyllä eristää nuo takapyöräkaaret ja sivukotelot niin varmaan vaimenee sisämeteli.
Jollain asfalttilaadulla ei kuulu oikeastaan mitään ja sitten uusi ihan sileä pinta jollottaa niin perkuleesti.
Painetta on ~2kiloa.

Sivu luotu: 16:50 (GMT +2).