![]() |
Maastoajelut Padasjoella 16.4 - 2016
Elikkäs ajattelin pitää safarin Padasjoen Auttoisilla/Vesijaolla Lauantaina 16.4 - 2016. Jos 10 auton letka saatais kasaan tai katotaan paljon on tulioita.
Vastaile tähän ketjuun jos olisit tulossa ajelemaan. Osoite on Rautajärventie 278 , Padasjoki. On helppoa ja vaikeaa maastoa mutta ei mitään yybervaikeaa, kovaa ja pehmeetä. Ja jos klo 10:00 aloteltas ajeleen ja niin kauan kun intoa piisaa:) Kyselkää jos kysyttävää! T:Niko |
Mä tuun jos badtrolli on nipus..
|
Lainaus:
|
Kannattaako edes harkita lähtevänsä vakiohkolla Grand Cherokeella? Olisi ajot mukavasti naapuripitäjässä.
|
Lainaus:
|
Kyllä mä voisin hiluksilla ainaki makkarat tulla paistamaan ja kattelemaan jos ei mitään ihmeitä tapahdu
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ilmo
Tännehän vois tulla paikkoja katteleen, kun on melkein naapurissakin (mitä nyt toi lätäkkö välissä:D) :)
|
Lainaus:
Lähde: pstj-Suomi sanakirja, 2016 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tämmösestä kuullukkaan, mutta joo tullaan toki... sinne suohon en aja.. paskaa pestä autoa.
Ei perkele, roidin muutto samana vkl. eli joutuu skippaan, ei ois kiinnostusta vaihtaa päivää? |
Lainaus:
|
Tänään tuli käytyä kävelemässä reitit läpi ja kyllä ajettavaa pitäisi riittää. Märkääkin löytyy aika hyvin jos ei ole enään hirveän jäässä suo lutakot.:)
|
1 Liiteet
Tänään tuli oltua 5 tuntia raikkaassa ulkoilmassa raivaamassa ja ajelemassa reittejä läpi. Sisältäen pikku käsivinssaus talkoot kun pajero upposi suopoteroon että ei ollut enään suoreijjätkään jäässä.:D
|
Mä tuun. Autoki jo melkein huudeilla
|
Lainaus:
|
vielä mahtuu
Vielä mahtuis mukaan ajeleen. :)
|
Lainaus:
Jäitä pitkin ei taida enää uskaltaa. |
Lainaus:
|
Vielä mahtuu! Jos kalenterissa ei ole muuta lauantaina ja saa tulla vaikka olisikin:D. Kaikenlaisella kalustolla voi osallistua.
|
Tullaan Nivaa ulkoiluttamaan :)
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 11:51 (GMT +2). |