![]() |
|
Jumittunut pultti Geen hihnapyörässä
http://i.imgur.com/to3MUBS.jpg
Pultti mennyt poikki eikä tule pois pienoista väkivaltaakaan käyttämällä. Pois pitäisi kuitenkin saada niin, että siivapyörä ja värinänvaimennin säilyisivät ehjinä. Pyörii siis tyhjää tuossa pultti. Ideoita :confused: |
Mahtuuko ottamaan dampperin kanssa pois ? Tai avaimella pultista ja poralla kantaa pois ?
Jälkeähän tuossa siivapyörässäkin jo on, hihnaa syövää |
Itse irroittaisin koko paketin pöydälle, tuo keskipultti vain, kannattaa olla kiilan kanssa tarkkana.. Samalla on helppo uusia stefa joka vanhemmiten näissä vuotaa.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Kuukaus sitte aukasin '02 L200:sesta vastaavan pultin ja tarvin siihen metrisen varren+ noi edellämainitut lukitukset. |
27mm hylsy ja vääntövarsi jonka asettelet runkopalkkia vasten. Sitten vaan virta-avaimesta kevyt kääntö.
Noin se aukeaa. Kiinni sitten pulttikoneella. Pultin rikasta riippuen 200nm+90ast tai 400nm |
Lainaus:
|
ko. koneessa sammutin on alipaineella.
Sammutinvivun voi vetasta vaikka rautalangalla alas niin ei lähde käyntiin. |
Pulttipyssy löytyy kyllä, mutta pitäisi purkaa keulaa lisää jotta mahtuisi.
Pitänee yrittää huomenna hutikan ohjeen mukaan kun on apulainen paikalla, jos ei lähde niin sitten syyläri pois ja pulttipyssyllä (toivottavasti riittää kompurassa ja pyssyssä puhti) auki. Tiukassa tuo varmasti kyllä on, mutta mitäpä ei voima avaa :D |
Etkö usko tuohon startilla auki kalauttamiseen ??
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Sitte voit kädet silmillä mennä katsomaan mitä kaikkee hajos.☺ |
Lainaus:
Ei siin oikeen isoa murhetta pääse tapahtumaan, kunhan: - asemoi avaimen niin, ettei varsi pääse lyömään muualle, kuin haluttuun kohtaan runkoa, huomioiden välykset pois, sekä hylsyltä että varren ja runGon osumakohdasta - ei päästä konetta käyntiin |
Lainaus:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/46193...-8mm-60cm-2kpl |
Lainaus:
|
[QUOTE=Mika_T;1284205]ko. koneessa sammutin on alipaineella.
Sammutinvivun voi vetasta vaikka rautalangalla alas niin ei lähde käyntiin.[/QUOTE Vastaus edeltävään kysymykseen lienee tuossa |
[QUOTE=vexi4x4;1284732]
Lainaus:
|
Varmistan vielä, että menee oikein ylimääräisen tuhon välttämiseksi.
Avain: http://i.imgur.com/YRW1WEw.jpg Käynnistykseneso: http://i.imgur.com/LjGlYEX.png Ahdas tila, avainta ei oikein saa muualle :confused: http://i.imgur.com/fBxHfds.jpg |
Sulla on nyt tuo sammutin YLÄ asennossa. Jolloin kone käynnistyy!
Eikä sammu kun sammutin on lukittu ylös... Paina vipu alas ja sido se sinne kiinni. Ja aika loivassa kulmassa tuo vääntövarren nivel. Olisi hyvä olla mahdollisimman lähelle 90astetta ettei se loikkaa suoraksi kun kone pyörähtää. Kokeile vaikka laittaa se kuskinpuolelle koria vasten. |
Miks et kokeile pulttipyssyllä? Jatkon kans noista reijistä?
|
Ja jos kerran syylärikin on jo otettu pois niin miksei samalla irrota noita muutamalla ruuvilla olevia peltejä ja unohda tuon rautalangalla tuetun vääntövarren hakkaamisen runkoon.:rolleyes:
|
Ja ehkä varuiks yks pultti siihen hihnapyörälle vielä takaisin, vaikka ei se kauas pääse, mutta ettei vääntyile mihkään väliin.
Hylsyn ja kiinteän vääntimen väliin kun sais lyhyen jatkon, sais varren parempaan asentoon, runkoa vasten ? |
Onko tuo ny niin vaarallista jos lähtee käyntiin. Samaa startti kolautusta koitin Discon kanssa kun yksin touhusin ja pönkät eikä käsijarru riittäny. Melkein auki asti tuli pultti ennenkuin sain koneen sammuksiin. Sai lopun pyöritellä auki sormin. :p
|
Lähteehän tuo yksinäinen pulttiki pois ku sulla nuin paljon tilaa on.. Pulttikoneella pyörittelet ja samalla kampiat pyörää pois.
|
Ota suosiolla jo tuo vesipumpun hihnapyörä pois, se kun on kuitenkin tiellä niin ei käy sille sitten mitään..
Tommonen nivelletty varsi on vähän huono, etenkin jos sitä ei asemoi 90 asteen kulmaan. Edit: Itse ottaisin pulttipyssyllä tuossa vaiheessa jos mahdollista, ja ottaisin nuo raudat pois tieltä, jatkot heikentää pulttipyssyn tehoa. |
Sivu luotu: 18:15 (GMT +2). |
|