![]() |
Uudenvuodenlupaus.....2016
Lupaatko mitään vai oletko pettämättä lupauksia.....
Omalta kohdalta voin sanoa etten lupaa enää koskaan naisille mitään ettei tarvii kuunnella saarnaa petetyistä lupauksista....:D :D :D :D Silti vuodenvaihteessa lupasin itselleni jotain joka on seuraavaa.....:D :D :D Vähemmän on enemmän.....:D :D :D Eli viime vuonna 2kk kesälomalla, tänävuonna 3kk, ja seuraavana 4kk. jne. Ja se 12kk tulee ennemin tai myöhemmin täyteen.:D :D :D kun on toimeton. Ja luultavimmin se tullee huomattavasti aikaisemmin kuin k.o aikajana...:D :D :D. Kun saa jäädä puuhasteleen juuri sitä mitä haluaa.....:D :D :D...... Ja niin pitkään kuin jalat tai terveys kantaa.....:D :D :D Ja sen jällkeen kun ei enää kanna on parempi palata pks. terveyspalveluiden naapuriin.....:D :D :D....Ja jatkaa samaan malliin......:D :D :D |
Lupaus on aina pitänyt.
Lupaan etten lupaa mitään. :p -On toiminut jo vuosikymmenet.... ;)
|
Lainaus:
Tosin noi "lupaukset" teen kun vuosi vaihtuu ,, en tammikuun lopulla :D |
Lupaukset tehty koska tehty, julkistettu koska tahansa....
Lainaus:
Näillä mennään.....:D :D :D Silti mun mielestä julkistamisen arvoinen.....:D Ja jos joku muu pitää lupaamansa julkistamisen arvoisena niin kertokoon. Ja voithan sä aina piikkinä kysyy syksyllä että vietinkö 3kk:n kesäloman :D :D |
"Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla." Ugh. |
Juuri näin....
Lainaus:
"tehdä jotain hyvää kun voi oi, sehän menee kiertoon" Siti tänkin jälkeen pallo pyörii......:D :D :D vaikka aika jättäis....:D :D :D |
Lainaus:
|
Jos pilkkua viilataa ni lupasin 2015 puolella muutakin..
Rakastaa myötä ja vastoinkäymisissä kunnes .................................... |
Eli juuri sen.....kun kavereiden kanssa juttelet.....Gameissa/bileissä.
Lainaus:
Vaikka sun mielestä niitä olisikin......:D :D :D Todellisuudessa homma tomii kun muistat olla toiselle yhtä hyvä kun se on sulle..... ja päin vastoin....:D :D :D Kukaan ei anna enempää kuin itse antaa. :D :D :D Eli KAUHUN TASAPAINO.......:D :D :D Näillä mennään.....:D :D :D |
Lainaus:
Voisitko nyt jo ottaa sen pääsi pois perseestä ja herätä tähän maailmaan :rolleyes::rolleyes: |
Tai sä et osaa lukee ja ymmärtää...
Lainaus:
Jatka vaan samaan malliin......:D :D :D Ehkä säkin joskus ymmärrät......:D :D :D Toivottavasti et liian myöhään....... |
Lainaus:
vai onko jo liian myöhäistä :D:D:D |
Minä en luvannut, mutta johan tässä kohta kuukausi on tullut oltua ilman tupangia. Hyvin on mennyt.
|
Mie lupasin pitää tipattoman tammikuun. Mut sit olin sen jo unohtanut, ku 1.1. Koitti... Tajusin saunassa, et täähän oli olut, se siitä tipattomasta...:o
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Eikös se mene niin, että naiset kuulee ja muistaa kaikki miesten lupaukset maailman tappiin asti, mutta omiaan... ...hmmm... ;):D |
Lupasin itelleni, et tää vuosi on parempi kuin pari edellistä.
|
Vain elämää....
Lainaus:
|
Sivu luotu: 00:08 (GMT +2). |