![]() |
Suzukien kytkimen erot 410/413?
Onko Suzukin vauhtipyörän erot 410 ja 413 millaiset? Vai onko sama limppu?
Lähinnä kiinnostais halkaisia, paksuus ja kiinnitys pulttien jako. Samalla kiinnostaa kytkinlevystä tiedot kitkapinnan ulko/sisä halkaisia ja onko eroja 10/13 välillä, sekä silmälaakerin mitat olis mukavat. Note! This message was posted anonymously! |
Siis minä olen vailla vastauksia...
|
Mä voin sulle mitata ton 1.3:sen osalta, kun meen huomen illalla tallille laitamaan noita kiinni... Ellei nyt joku ehdi mittoja siihen mennessä ilmoittelemaan...
|
Lainaus:
|
OK,
Tässä nyt näitä mittoja. Koneena siis Suzuki Samurai 1.3 (G13BA): ----- * Vauhtipyörä: Varaosanumero: 12621-83000-CA Kok.halkaisija: 253 mm Paksuus: 27 mm Kampiakselinlaippa: 68 mm Pulttireikä (halk.): 10.5 mm Pulttijako: 6 x 52 mm (mitattu kuin vanteissa) * Starttikehä: Sisähalkaisija: 223 mm Ulkohalkaisija: 256 mm Paksuus: 9 mm * Silmälaakeri: Tyyppi: NTN 6200LU Ulkohalkaisija: 30 mm Sisahalkaisija: 10 mm Paksuus: 9 mm * Kytkinlevy: Ulkohalkaija: 190 mm Sisähalkaisija: 135 mm Paksuus: Ei mitattu (vähän käytetty levy: ~ 8mm) ----- Kaikki on itse mittaamia, joten varaan oikeuden virheisiin ;). |
Kiitoksia asillista tietoo... Nyt sitten mittailemaa ja suunnittelemaan
|
mites toi silmälaakeri saadaan irti kivuttomimmin ja mistä uus löytyy helpoiten?
|
Sivu luotu: 08:59 (GMT +2). |