![]() |
Vagcom tulkkia tarvitaan
Osaako joku kertoa mikä vi**u tuo Passatia nyt kiukuttaa... Joku läppä imupuolella, mutta mikä?
Ja tärkein juttu on se että voiko toi olla yhteydessä nokkaketju (1.4TSi) ongelmaan? Edellinen nokkaremppa tehty n.85TKM sitten... Control Module Part Number: 03C 906 021 A HW: 03C 906 021 Component and/or Version: 4414 CNG N10G7 G 4849 Software Coding: 0000077 Work Shop Code: VCID: 1 Fault Found: 004260 - Intake Air Regulating Flap P10A4 - 000 - Mechanical Malfunction - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 228863 km Time Indication: 0 Date: 2007.14.00 Time: 15:13:59 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 22.0°C Temperature: 20.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 11.430 V |
Ilman mtn varmaa tietoa vahvasti epäilisin paskaantunutta kaasuläppää. Mikä taas on paskaantunut viallisesta egr-venttiilistä.
Tämä siis vahvaa mutua, en tarkistellu koodeja ym... Edittiä: Eikös nuissa olt niitä jakovikoja, että saattoi moottorijarrutuksessa vaiko vaihteen varassa mäkiparkissa pompsahtaa pykälän-pari pieleen? Luulis semmoisen sattuessa, ettei välttämättä vagcomia tarvis todetakseen jotain olevan vialla. |
Likainen kaasuläppä voisi aiheuttaa tuon koodin, mutta koodi näyttäisi tulleen koneen ollessa pysähdyksissä ja hyvin matalalla akun jännitteellä. Ainakin nämä vag:n autot tekevät vaikka mitä vikakoodeja, kun jännitteet käy matalla. Onko sulla ollut akkuongelmia?
|
Kannaattaa kokeilla ns itsediagnoosilla että toimiiko läppä, kuuluuko ääntä ja jos ei niin sulakkeet tarkistukseen.
|
Sivu luotu: 23:41 (GMT +2). |