![]() |
Team PA Pajero
5 Liiteet
Tuli tuossa hommattua tuollainen käyntivikainen Pajero vuodelta 91 ja 2.5td.Tosin nyt käyntivika jo korjattuna.
Tarkoituksena ajaa jo ens kesänä kilpaa varmaan harrastestanuissa ja jos siitä sais jonkin näköisen safari/suunnistus pelin tehtyä... Kilpiähän tässä ei tulla pitämään joten sen puolesta ei tartte murehtia rakentamista. Keventää täytyy rajusti eli joku 350kg ainakin pitää saada pois tästä tonnikeijusta että kärryssä riittää kantavuus.. |
Lainaus:
|
Alkuun mennään risuilla ainakin... Tuossa on ilmassa lennellyt ideaa toyotan akseleista, sitten vääntösauvojen korvaamista jousilla ja pienellä etupään modaamisella.. Tässä on aika vapaat kädet kun ei tosiaan tartte miettiä leimalla käyntiä.....
Tai jos tekisikin maailman ensimmäisen jäykän risukeulan kierrejousilla:D Tämä ehtoo meni repiessä kaikkea turhaa pois konehuoneesta ja lokasuojien sisältä, jos sitä painoa saataisiin tarpeeksi poies. |
Lainaus:
|
Mulla on pitkään ollu yks idea tuollaisen risukeulan modaamisesta mutten varmaan ite pääse sitä käyttään ku en aatellu sellasta hommata. Asia on mun päässä enkä oo sen pahemmin funtsaillu paperille mut jos viittit laittaa jotain painoarviota ja tukivarren pituutta vaikka yyveellä nii funtsailen asian paperille ja sitte ehdotan :D
|
Tekiköhän joku jo täälä vaiko sunnitteliko vaan, jäykkää risukeulaa kierteille... en muista. Mutta linkki oli ainakin jonnekki ulkomaan sivustolle missä moinen oli jo tehty.
Tästä postauksesta ei nyt kellekkään mitään hyötyä oo, mutta veimpä sulta sen ilon ku kuvittelit olevas eka. |
Lainaus:
http://i913.photobucket.com/albums/a...smhnmkkpo.jpeg |
Lainaus:
Tuo Dectanen pajero projekti on luettu jo monesti läpi, todella vaikuttavaa työtä.. |
Lainaus:
|
|
2 Liiteet
Tuli koitettua omassa pihassa raktorin jälkeä pitkin, istahti sen verta hyvin että piti hakea majori ja nypätä pois:D
Kun kampe oli pois savesta kiristelin nyt ens alkuun vääntösauvat ja etupuskin tuli riipastua pois. Vielä rungosta päät pois niin ylitys kohdallaan. |
Sivu luotu: 12:15 (GMT +2). |