![]() |
Toyota Land Cruiser kirjoja ja oppaita (lisätty myytävää 5.2.)
MYYTY
Toyota F-moottorin korjausopas Hinta 10€ MYYTY MYYTY Toyota B-moottorin korjausopas. Hinta 10€ MYYTY MYYTY FZJ100, 105, UZJ100, HZJ105, HDJ100-sarjoihin kirja missä kerrottu uusista mekanismeista ja teknologiasta mitä kyseinen laite pitää sisällään. Käyty läpi auton muotoilu, sisusta, moottori, alusta, sähköjärjestelmät ym ym läpi. 300 sivua. Hinta 25€ MYYTY MYYTY FZJ80, HZJ80, HDJ80-sarjojen kytkentäkaavion täydennysosa. 200 sivua. Hinta 10€ MYYTY MYYTY UZJ100, FZJ10#, HDJ100, HZJ100-sarjoihin sähkökaaviokirja. Sisältää auton kaikkien järjestelmien kytkentäkaaviot. 860 sivua. Hinta 40€ MYYTY MYYTY Korpivaaran julkaisema tietopaketti BJ7#, HJ6# ja LJ7#-sarjojen lantikoista. Sisältää teknistä dataa ja korjausohjeita. Noin 150 sivua asiaa. Hinta 20€ MYYTY MYYTY Korpivaaran julkaisema tietopaketti FJ80, HZJ80 JA HDJ80-sarjojen lantikoista. Sisältää tietoa kaikista kyseiseen malliin tulleista uusista ratkaisuista, erot vanhempaan malliin ja hemmetisti turhaa nippelitietoa. Noin 150sivua. Hinta 20€ MYYTY |
Mulle tuo Korpivaaran fzj/hzj/hdj80 opus. Soitan sinulle.
T. Upi |
Mulle LJ7#, laitoin viestiä.
T: Kati |
Minulle tuo B-moottorin korjausopas, laitan huomenna yv:llä tiedot. Ei sattuisi löytymään bj40 malliin tuota chassis and body kirjaa?
|
Lainaus:
Ei valitettavasti ole enää lantikoihin kuin nuo yllä olevat kirjat jäljellä. |
Toyota F-moottorin korjausopas
Laitoin yv:tä
|
Up
|
Sivu luotu: 02:29 (GMT +2). |