![]() |
M: Mazda 626 GTi -90 etupenkit
Toivorikkaana ostin kehutut GT-Mazdan penkit BJ-45:een laitettavaksi. Mutta kun tuo BJ on pick-up, niin eipä riitä säätötila takana, eikä saa mahtumaan millään, pkle!
Tästä siis huippujämäkät säädöilla varustetut istuimet edukkaasti. Ainakin BJ/HJ-asennus onnistuu hyvin Toyotan kiskoihin. Väri on harmaa, penkit Lieksassa, kuljetus Joensuun suuntaan ensiviikolla onnistuisi. p. 040-5297242 |
löytyskö kuvia penkeistä minkä hintaset
|
Jees, aika lähelle tuollaiset! Jotakin pientä eroa niissä on, väri siis harmaa. Mistä ne ohjeet löytyykään kuvien laittamiseksi tänne? Pitää illalla opetella.
|
|
Edited by - Jull on 24/09/2005 09:15:56 Edited by - Jull on 24/09/2005 09:16:53 |
|
No lopulta! Aina joku pilkku tai sulku väärässä paikassa... Mutta siinä siis ne istuimet. Kuskin jakkaraa on purettu asennustyön takia ja siihen on laitettu poikittaiset latat Cruiserin liukukiskoja varten. Tarjotkaa jotakin.
|
No, en minä viiti pitkään noita tallin täyttönä pitää, hinta 30 € /kipale.
|
Mihis hintaan tollasen tai molemmat oikeastaan vois lunastaa Hesan matkahuollosta?
Big is beautiful |
Jaa-a. Mitähän se matkahuolto noiden kuljetuksesta ottaa, en tiedä. Minulle kun jää 50 euroa molemmista, niin se riittää mulle.
|
Myyty.
|
Sivu luotu: 19:17 (GMT +2). |