![]() |
kemiallinen metalli kitti
pitääkö noi kemialliset kitit tulis takavetopyörästön ulkokuoreen migillä ja puikolla kokeiltu tais olla hitsari puoli sokee
|
Lainaus:
|
tääh? siis rattaita vai kuorta vaiko mitä pitäs hitsaa? ei kyllä mihinkään noista ainakaan mitään kemiallista metallia :D
|
Mitä jos kuitenkin unohtais noi mömmöt ja etsis paremman hitsarin?
|
Kemiallinen metalli on pääosin muovia, epoksia, ja siinä on seassa vähän metallia "mausteena". Ei se rautaa korvaa, mutta pakkelina mene.
Töissä paikkaan sillä valurautaisia koteloita, ja öljypohjia, kun joskus niissä on rumia valu huokosia. Jos on läpireikä, niin menee vaihtoon osa. Hyvin käytettynä sillä saa paikattua reikiäkin, mutta semmoinen "myynti-viritys" se on kuitenkin...:rolleyes: |
ja semmonen tankomallinen mitä rallimiehet käyttää kannen kanavissa pysyy paljo paremmin kun nää "plastikpaddingin" kemialliset metallit mitkä tuubista tulee ja on lähempänä sitä normipakkelia . certex vai mikä se oli kun myy, ja ilmeisesti wurthilta saa
se tankomallinen katkastaan puukolla, puristellaan hetken ja laitetaan puhtaaseen pintaa, vähä lämpöseen mielummin vielä sanoivat rallimiehet. Itte olen semmosela paikannut väliaikaisen pysyvästi mm. yhden linja-auton kytkimen paineilmatoimisen tehostinventtiilin mikä oli haljennut sekä ovien aukasun ilmasäiliön ja raskasöljytuubikattilan haljennneen tuubiputken pään :) se linkkari on ehkä jo paalattuvaikka muutaman vkesä olikin ajossa niine paikkauksineen mutta kattilassa pysy vesi viimme talven... |
Mä käytän juurikin sitä tankomallia, Loctite 3463.
|
Sivu luotu: 06:49 (GMT +2). |