![]() |
Masinmäki Loppi ajopäivä. 15.8.2015 klo.10.00 alotellaan ajot.
Ajopäivä Masinmäessä! osoite:Mustajoentie 430,12600 Läyliäinen
opastus nuotio/lähtöpaikalle. Ilmoittaminen mukaan tulosta tekstiviestillä jarkko:0404610462 tai sit tähän ketjuun. Noin. 12 kipaletta autoja otetaan ajeleen. *Nuotiopaikka makkaraa varten.Kolehtikippo siinä jossain lähellä. Metsään tehtyjä uria,paikkapaikoin ehkä jopa haastaviakin paikkoja. Varmasti märkää ja pehmeää! Mutta myös kuivaakin. PS: jokainen on omalla vastuulla ja itse vastuussa aiheuttamistaan vahingoista! Jokaiselle kyydissä olijalle turvavyöt *sammutin olisi hyvä olla autossa ja vielä leimaakin siinä |
Jep, voishan sitä tulla taas sinne tuhoo autoo :D
|
Tulossa ajamaan kun lantikka alkaa olemaan kunnossa.
|
Tulaan rymisteleen ;)
|
pärjääks suht vakio sussukilla siel maastos?
|
Hyvin pärjää. Minäkin olin ekoja kertoja lähes vakiolla (ainoastaan renkaat oli 235/75 15), pahimpiin paikkoihin ei tarvii mennä.
|
Ok,harkinnassa.
|
Kyllä siellä pääsee vakiosuikalla, itse olin ensimäisellä kerralla vaan 235:D/75r15 renkailla muuten vakio suitsalla liikenteessä.
Allaolevasta linkistä löytyy videoita kyseisestä paikasta otettuna. |
Jos ootte halukkaita ottamaan ensikertalaisen painolastiks ajelemaan niin voisin tulla Fronteralla mukaan ;) riippuu tietty miten vaikeita reittejä suunnittelette ajavanne, kun ei oo vielä vinssiä ja pohjapanssarit ei vielä valmiit ei viitti autoa kovin pahasti rikkoa ;)
|
Lainaus:
on alueita joissa pystyt hyvin maastoileen rikkomatta autoa. |
KOitetaan tulla,Mutta melko isolla ehkällä...
|
Joo
Enköhän mä tuu, vaikka mun kardaanilla on treffit Pajaresin kanssa seuraavana päivänä. No onhan mulla koko yö aikaa irroittaa se, ja tuleepahan tuo reitti tutuks sinnepäin Suomea.:D
|
Mä myin jakiksesta rattaat tulevalle maanantaille ja ei tietoa milloin uudet saapuu(siks vähän ehkä)...
HArriko voi tuoda sen kardaanin "JO"lauantain aamusta.Kato otat vähän haastetta ja ajelet takavedolla reitit läpi?:D:D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Voisinpa tulla kahtomaan mitä naapuripitäjällä on tarjota mutta pienellä budjetti varauksella. on viikon loma ja tuolla vaimokkeella tuntuu rahanmenoa olevan :D
|
En laskenut, onko jo täynnä?
Voisin tulla sikäli kun Raa-to säilyy ajokunnossa ensiviikonlopun neitsytretkeltään :eek: |
Lainaus:
|
Kiva olis olla mukana ajelemassa mut ollaanhakemassa tml'ss viimeistä sijaa jossain luokassa.jos jotain jää vielä rojosta jäljelle nitullaan ensi kerrrallalla ajelee
|
Mahtuuko vielä? Voisin ottaa faijan Jeepin lainaan, oma romu ei liiku omin voimin. :D
|
näyttäisi siltä että en ole tulemassa... hammaspeikko on puraissut pari hammasta takaa poies :S
http://i1321.photobucket.com/albums/...psvpkcavi8.jpg |
Lainaus:
Ajaan vaan.. |
mahtuuko viellä mukaan?
oltais tulos kokeilee jeeppiä |
Kovasti yritän saada kamppeen kelvolliseen kuntoon jotta pääsis mukaan :)
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 09:46 (GMT +2). |