![]() |
toyota halkasuruuvi
2 Liiteet
Tei tommosen, oli niin oksasta kuusipölliä, ettei jaksanu kirveen kanssa taistella. Pitää varoo, ettei jää rukkanen kiinni.
|
Hyvä systeemi. Tekisin itse jonkun vastaavan mutta kun ei ole enää ulosottoa paikalla. Pitää varmaan joku toyota valjastaa vain ruuviksi:D
|
Ai mitennii pelkäks ruuviks? Meinaatko et olis liian brutaalia käyä esim. kaupungilla tollanen pikku halkasuruuvi etupuskurin jatkeena :D Eihän toi vaatis ku jonku kannen ton ite ruuvin päälle ni vois huoletta käyä kaupassa ja vaikka missä ihmisten ilmoilla ja sit aina tarpeen vaatiessa pilkkoa puita :cool:
|
Lainaus:
Veneen potkuri siihen ja kattelemaan ihmisten ilmeitä kun pyörittelis sitä liikenne valoissa :D Vinssin rumpuakselihan taitaa pyöriä ruuvikäytössä, niin miten se on laakeroitu? |
Toyotan alkuperäinen vaijerikelan vapautusvipu näkyy ilmakuvan oik. reunassa. Eli ei pyöri rumpu. Samas kuvas 60 senttinen puolikuiva kuusi vaati ykkös vaihteen ja ihan pienen pintakaasun. Kakkosel tyhjäkäynnil meinas sammuu.
|
Lainaus:
Eli rummun akseli pyörii siinä vaijeri rummussa sisällä kannattaa katella et ei leikkaa kiinni |
Muut liikkuu paitsi se itse kela.
Edit: Myöhästys... |
Lainaus:
Hieno viritys, itsekin joskus suunnittelin. Onkos tuossa työskentelykorkeus sopiva? |
Ehdottomast ilmapussit seuraavaks et saa ergonomisen työasennon :)
|
Lainaus:
Hyvä oivallus laittaa toi kiila kierukan alle!muuten vois kimuranttisyinen kalikka kiilata ittensä pahoin ruuvin alle ja vääntää kara akselii ylöspäin..ennenkin taidettu värkkäillä ruuvien kans:) |
Työkorkeus aika matala. Aluks meinasin laittaa ketjulla ruuvin ylemmäks, mut onneks tulin tajuihin, ja totesin, et on helpompi ajaa keula pukeille. Rakensin tohon ruuvipöydän sivulle vielä lisäpöydät, ettei tarvii nostella palikoita kokoajan maasta.
|
1 Liiteet
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 00:07 (GMT +2). |