![]() |
range v8 efi remontttia
- osaajaa etsin rangen 3,5. v8 efi, vm. -88, anturi, yms. ruisku-säätö remonttiin..
- auto on Lappeenrannassa. - ota yhteyttä sähköpostiin; kaakossa@suomi24.fi |
Kysytään nyt näin julkisesti hieman, saattaa helpottaa avun löytymistä
- Minkä kokoinen ja ikäinen RR V8 on kyseessä? - Miten oirehtii? - Onko täysin -halvaantunut- vai kulkeeko omin voimin? |
- jep. - Tässä olisi nyt tarpeen range-harrastajan tietotaito.
- Se on vm.-88, ja 3,5 ruisku, flapperi, se vanhempi ruiskumalli. -Epäilen jotain anturivikaa, tms. -Tai ruiskun ohjausta, kun käy liian rikkaalla. Sammuttaa itse itsensä tyhjäkäynnillä, kun saa liikaa bensaa, ja työntää nokea. - Mittasin jo yleismittarilla imusarjassa olevan lämpöanturin, ja se antoi suositusten suuntaiset luvut... ( Laitoin myös range keskusteluun nämä tiedot ja kuvan ). |
tarkista imusarjan takaa alipaine letku mikä menee bensapaineen säätimelle n.10 cm pätkä.yleensä halki ja aiheuttaa tälläsen vian
|
Kiitos vinkistä. Tarkastan myös tuon alipaineletkun.
Vikakohteita voi olla useita. Tässä jo satunnainen harrastaja "hengästyy". Mieleen nousi myös, miten 1988 mallissa toimii nykyiset polttoaineet, lisäaineet, jne ? |
Itse olen ajellut 98:lla ilman lisäaineita ja sen suurempia ongelmia. Kilometrejä ei toki ole tullut kuin ehkä reilu 10tkm noin 5vuoden aikana joten enemmän ajelevat voinevat sanoa enemmän.
|
Sivu luotu: 00:36 (GMT +2). |