Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   K5 Blazeriin takajouset eteen. (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=134359)

off-a 18.04.2015 13:48

K5 Blazeriin takajouset eteen.
 
Oli aikeissa korottaa hieman tuota k5 blazeria.

Olis sopivasti yhdet blazerin takajouset hollilla, niin ajattelin niitä tuohon eteen, mutta miten olette korvakkeet ja riiput toteuttaneet? Kuinka paljon nuo muuten nostaa keulaa ylöspäin?

Etukorvaketta pitää ilmeisesti siirtää eteenpäin ja sitä tukipalaa...? Mites niitten riippujen toteutus onnistuu helpoiten (pisemmät vai siirto ym.)??

(Taakse ajattelin tehdä käännetyt korvakkeet).

Gary Grand 18.04.2015 15:09

Kattelepa tuolta:
http://coloradok5.com/52inchspringswap.shtml

Ei ollu mikään amerikan-temppu tehdä..:D:cool:
Vai olikohan.
Tein tuon hommelin omaani aikanaan ja antoi kyllä mukavasti joustoja. Etuvakaaja olisi kyllä ollut hyvä laittaa takaisin kiinni, sen verran huojakaksi muuttui mutka-ajossa, mutta auto meni myyntiin ennen suurempia jatkokehittelyjä.
Tuli tuolla luisuja vedettyä pellolla spring swapin jälkeenkin, eikä se kaatunut, mutta tuntuma oli vähän kiikkerä..:rolleyes:

Korotusta tuo tekee etupäässä aika reilusti, mutta lehtiä vähentämällä(pari lyhintä nappasin pakoista pois) keulan sai laskemaan johonkin 4" korotusta vastaavalle tasolle.:p
Takapää jää pelkällä shackle flipillä vähän alemmaksi kuin keula tuon jälkeen.
Stance oli tuollainen:


http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=10312

Etulokareista otin vain alanurkista pienet siivut pois edestä ja takaa ja 35" mutikat mahtui elämään kivutta ilman korin korottamista.
EDIT:
Olihan siellä yksi erittäin huono kuva noista korvakkeiden ja riippujen paikoistakin.
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=7404
Riiput oli n. 200mm pitkät ja etukorvake siirtyi reippaat 5senttiä eteenpäin, ehkä liki 7cm..


Sivu luotu: 17:02 (GMT +2).