![]() |
Suzuki sj413 venttiilivarsienkumit vaihtoon?
Eli sj413 savuttaa käynnistyksessä. Pidemmän seisonnan jälkeen enemmän. Käynnistyy ja käy hyvin. Savutus vähenee/häviää n 10km ajolla. Puristuksia en ole vielä mitannut. Öljyä kuluu se. sitä joutuu lisäilemään (litra pari kuussa / <400km). Auto ei merkkaa alleen paikallaan seisoessaan, vaikka myös öljyvuotoa on. Tuumin syyksi venttiilivarsien kumeja. Olisikohan oikeilla jäljillä? Voiko kumit vaihtaa ottamatta kantta irti? Esim paineilmaa sylinteriin pitämään venttiilejä ylhäällä jne. Kelpaako motonetin kumit? Kone on alta ja edestä öljynen. Veikkaisin kampiakselin etustefaa. Olisikohan oikeilla jäljillä? Onko vaikea vaihtaa? Note! This message was posted anonymously! |
Kampuran stefa on helppo nakki,samalla kannattaa vaihtaa nokkaremmi ja kiristäjä.
#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# Saunalahti rules SLCK Member #51 cruiser60@luukku.com http://www.petrisimolin.net/gallery/...yttaja-sig.png |
Ilmeisesti kukaan ei ole vaihtanut ko kumeja.
Kannattaisikohan vaihtaa myös vesipumppu jos nokkaremmin vaihtaa. Onko suuri homma? Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
Jos ei mee... ni haetaan vauhtia |
Lainaus:
Motonetissä on varmaankin suisaankin kahdenmallisia kumeja (voortin oli)eli sellaisia kumisia "hattuja" ja sitten sellaisia stefa tyylisiä kumeja?! Nyt en tiedä onko näin mutta nou stefa tyyliset on hyviä noi kumihatut rupee vuotamaan tosi helposti... Joku joka tietää faktaa varmaan korjaa |
Sivu luotu: 11:48 (GMT +2). |