![]() |
kevyt kuorma-auton vero/vakuutus
Moro! Kuinka noissa vero menee vaikuttaako kokonaispaino, henkilömäärä
vuosimalli. Onko liikennevakuutus paljon kalliimpi kun vaikka saman arvoinen henkilö tai pakettiauto? |
Lainaus:
|
Mulla vero juuri yllämainittu ja vakuutus jotain 5-6 hunttia bonareita en muista. Kyseessä vw lt.
|
Mulla GMC 3500 -93
Vero oli n. 90 euroa vuodessa ja liikennevakuutus jotain 1200€. Bonuksia vissiin 0 eli ihan täydellä maksulla. Siihen ei muistaakseni saanut siirrettyä muista autoista rinnakkaisbonuksia Fenniassa. |
Elikkäs vakuutukset on aikas hintavia, eikö niin?
|
Mitäs sit on normaali raskaissa pakuissa vakuutukset
Vaikka just joku jenkki pick-up, lava-mersu, chevy van..... Eli onko se sit sen halvempi kuorma-autona :confused: |
Taitaa olla että pikkuisen kalliimpi on K-A kuin paketti vakuutusten suhteen. Veroissa sitten toisinpäin.
Bonuksien siirto kuorma-autoon henkilöautosta on sitten kysymysmerkki, ilmeisesti jonkin verran vaihtelua käytännöissä... |
Itellä VW LT:n vakuutukset joku 600e Fenniasta (0 bonuksilla), IF:n paras tarjous oli reilu 1400e ja muilta siltä väliltä. Fennialla onnistuu bonuksien siirto henkilöautosta ja jollain toisella yhtiöllä myös kun kyselin.
Verokaan ei hirveästi ollut ja 7 paikkaisuuskaan ei siihen vaikuttanut mitenkään. |
Ainakin mie oon vaihellu boonuksia IF:illä kuorkkien ja henkilöautojen kesken ihan sujuvasti.
Ja joo, kuorkeissa vähä kalliimmat. Sisussa oli jossain 900e huitteilla vuosi lähtöhinnaltaan, ja mäyriksessä on 965e/v. Molemmissa on nyt boonukset henkilöautoista. Chevy Astro 4x4 (henkilöauto) puolestaan 406e/v 0% |
Sivu luotu: 08:00 (GMT +2). |