![]() |
Hj60 vetäs ilmat.
oisko kellään nopeeta neuvoa mistä alkaa ekaks ettimään syytä asiaan. Käin tänää ostamas uutta polttoainelinjaa ne ainakii meinaan kiskasta paikalleen, pelkällä letkulla meinasin selvitä.
Huomenna meinasin alkaa projektoimaan ni jos sitä enne joku kerkeis neuvon heittämään. |
Eiköhän se sieltä löpö putkista vika löydy. Tai sitten ainakin 61 ollu siirtopumppu vikaa.
Mutta ekana kattoisin ne putket ja veden erottimen ovatko rapeita. |
Kaksi potentiaalista paikkaa: joko tankin päältä putkesta olevat letkulähdöt (ei vuoda dsl minnekkään) tai sitten tuo jo mainittu vedenerotin siellä runkopalkissa, takajalkatilan alla (voi vuotaa pikkusen)
p.s Mitä tarkoitat """"Hj60 vetäs ilmat""" ? siis sammuko normaalissa ajossa tankki täynnä, vai tyhjällä tankilla maastossa, vai jotain siltä väliltä? vms? siis vika voi siirtolinjan lisäksi olla suodattimessa tai siirtopumpussa (siinäkin on oma karkeasuodatin) taikka polttoainelinja tukossa, esim. takin imusiivilä.... |
Lainaus:
|
ettei olis edikki vai mikä se oli vikaa. eli huonon öljynpaineen takia sammu.
tai ei välttämättä öljynpaine vaan jossain kosketushärö tms... |
Lainaus:
|
kokeilitko pumppaa käsipumpulla löpöt pumppuun ja käyntiin?
|
Lainaus:
Vaan on tuossa semmonen komplikaatioriski että se rapsakka polttoainelinja pelaa vielä kun kaikki on normaalia mutta esim.innokkaan ilmaamisen seurauksena joko se veden erotin tai joku muu homeinen paikka rupeaa vuotamaan. |
Sivu luotu: 00:05 (GMT +2). |