![]() |
Kitkalukon shimmaus
Kuinka tiukan kitkapaketin uskaltaa vetää pulteilla nippuun ennenkuin pääty poksahtaa?
Puristin prässissä paketin kasaan ja gäppiä jäi vielä 1.4 milliä :rolleyes: Pitää etiskellä ohkasempaa peltiä jostain huomenna... |
Tojotan 8" murikassa kärsii laittaa millin pellistä suikaleet levyjen alle ja vielä 4mm jousen alle. Ainakin kuluneessa murikassa. Yhessä murikassa oli jonkun verran enempi ja se poksahti halki kiristäessä.
|
Toi on pajeron murikka, nyt on ohkasempaa simmiä
|
Ja se keskijousen alle tuleva prikan paksuus/jäykemmän jousen laitto merkkaa ainakin toyotan perässä enemmän lukon pitäyyteen, kuin shimmilevyjen lisäys molemmille puolille. Tietty sen shimmeilläkin jumiin saa, jos tarpeeksi laittaa. Sama pätenee myös muihin merkkeihin.
|
Tais mitsuclubin puolella joku laittaa 0.7 pellistä siivun.
|
Toyotan 8" murikkaan laitoin kaksi alkuperäistä shimmilevyä lisää. Toimi kyllä joo, mutta leipoi kiinni kovemmassa ajossa.
|
Paukkuu komeasti parkkipaikkaa kiertäessä ja auto jää vinoon jännityksestä parkissa.
Ei kovin mukava käyttöautossa mutta auttoi kevyessä offailussa. |
kitka
omassa Pajerossa on kitkat shimmattu ja levyt on 0,7 mm molempissa päissa lukkoa ja normaalisti toimi
|
Sivu luotu: 21:46 (GMT +2). |