![]() |
Polttoainesäiliö ja sinkitty pelti
Mitenköhän lie, kun pitäis tuota patrollin takkia hieman muokata ja nurkissa olis joku kymmenen neliötä 1.25mm sinkittyä levyä. Lieköhän tuo sinkki alkaa vuosien mittaan liukenemaan löpön sekään jos tuosta tekee ?
|
kyllähän se siitä saumojen vierestä savuaa pois.
ja jos oikeesti galvanoituu niin hitsausten tiiveys saattaa muodostua ongelmaksi. unohtaisin tuon vaihtoehdon jos kyseessä galvanoitu pelti. ja muutenki miks tehdä 1,25mm kamasta? ennemmin 3mm niin saa kunnolla hitsattua vaikka puikolla ja magilla. ohutlevy työt ja niiden 100% hitsailu tallissa on mun mielestä vähän niin ja näin. jos painon säästöä haet ni tankki alumiinista. teen edukkaasti :D edit: mutta jos haluut tosta tehdä niin hio huolella sinkit vittuun noin 15mm alueelta ja saumaa perään. ei liukene. |
Lainaus:
|
Millipiikki siksi, koska sitä on. Muutos tulee tankin päälle. Takavinssin köysi kulkee tankin yli, ja sille tarvii tilaa. Täten ei tarvi vahvempaa. Ja luonnollisesti sinkki hiotaan saumasta poissa :)
|
Lainaus:
ot... saat mun puolesta yksin oikeuden alsa tankkeihin :D kunhan lupaat että sun tekemät tankit ei vuoda ja tuu mulle korjattavaks :) näitäkin tällä palstalla on. ensin hitsataan ja laskutetaan, sen jälkeen varmistetaan pitävyys possumassalla. sitten minä yritän paikkaa ja kurkkaan sisälle ja masennun. |
Lainaus:
teen työksee polttoaine ja hydraulisäiliöitä.. :) mutta joo on meitä tekiöitä joka lähtöön.. Olishan se v-mäistä korjata toisten tekeleitä :) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ja lähinnä päättelin sen sillä että ei toi löpö kyllä liuota yhtään mitään... |
Mulla on ollu sinkitystä bensatankki ehkä seitsemän vuotta. Ei ongelmia. Asennuksen jälkeen ajoa jonkun aikaa ja suodatin vaihtoon ihan vaan varoiks. Kuramatosuzukiin tein hytikkaöljysäiliön kolme tai neljävuotta sitten. Ei murheita.
|
Sivu luotu: 05:38 (GMT +2). |