![]() |
ford 8.8
eli tossa hallilla olis ford 8.8 perä Explorerista..olisko ollu -94 tai jotain sinnepäin...rumpujarrut on ainaskii ja siitä kysyisin sellasta että mitähän siitä kehtaisi pulittaa??:o
|
mahollisimman vähän
|
Jokseenkin samaa luokkaa kuin Dana44 taka-akselista. Olettaen ettå siis todellakin on Explorerista, ja täten 31- spoorisilla vetareilla. Tuo on kestoltaan samaa luokkaa D44:n kanssa, passeli akseli 80- luvun puolestavälistä 2000- luvun alkupuolen Jeeppeihin.
Jos kunto on hyvä, niin itse maksaisin tuollaisesta 200-350€. Jos olisi suoraan levyjarrullinen ja jarrut kunnossa, niin vähän enemmän. |
no akseli on seissyt autossa jo jonkun aikaa minkä jälkeen on otettu napalukot pois ja jätetty talvehtimaan ulos :S eli kaikki stefat ym. muu menis varmaan vaihtoon.
Explorerista se kyllä on :) Löytyykö kyseisestä akselista 3.55 välityksiä??sellaset olis tällä hetkellä omassa jeepissä. välttäis välityksien vaihdon... :o |
Missä kohtaa c-clipillisessä taka-akselissa on napalukot? :confused:
Muistaakseni Explorerit on olleet joko 3.73 tai 4.11 välityksellä. Jos sulla on Jeepissä isommat renkaat tai tulossa sellaiset, niin kumpi tahansa tiheämpi välitys on paikallaan. 4.11 on 31" renkailla vastaava kun 3.55 alkuperäisrenkain. |
eiku perkele! nehän otettiinki eestä ne napalukot ^^
ei oo tulossa ainakaan toistaiseksi 31" isompia kun käyttöauto on kuitenkii :) Välit olis tietty paremmat tiheämpinä mutta kun se maksaa ;D |
Diesel- XJ:stä etuakseli? Tai keppivaihteisesta 2,5- bensakoneellisesta. Jos nyt en aivan väärin muista, ne on molemmat 4.11 välityksellä (tarkista kuitenkin).
|
joo tollasta oon itekki lueskellut :) kaikkeen sitä onkin ryhdytty jeepin oston jälkeen -.- emäntä ei oikeen tykkää :D
|
Sivu luotu: 20:48 (GMT +2). |