![]() |
Yamaha 340 ET Käyntihäiriö ?
Menee itseltä yli ymmärryksen,kun oikeanpuolen tulppa aina märkä ja ei ole pelissä mukana.
Jo kokeiltu: Vaihdettu tulpat ristiin (vika edelleen sama) Molemmat tulpat antavat kipinän (ei tiedossa lyökö oikean pytyn ykk:ssa?) Vaihdettu toinen käytetty puola (sama juttu) Vaihdettu toinen käytetty "musta viiden johdon mutikka" (vika ennallaan) vaihdettu tulpanjohdot ristiin (käy edelleen vain vasemmalla pytyllä) Eli onko vika mangeeton sisällä olevissa puolissa (siellä on yksi kuparin värinen ja kaksi rättiin käärittyä päällekkäin,joista toinen huomattavasti pienempi,sekä joku pienempi käämi (ilm.staattorin oloinen) Puristukset molemmilla pytyillä samat Yhdellä kaasarilla ja ilmeisesti oikean puolen bensat menee suoraan pakoputkeen? Olisko kellään ollut vastaavaa vikaa tai tietämystä asiasta Päivitettyä tietoa: "Musta mutikka" olikin kuudella johdolla ja taitaa olla CDI-boxi,eli voiko se antaa kipinän vain toiselle pytylle oikeaan aikaan? |
Bensapumpun kalvovika saattaisi tehdä tuommoistakin probleemaa
|
Eihän oo laitettu ledivaloa normivalon tilalle... ledi nimittäin osaa mykistää syttypuolta.
|
Lainaus:
|
Ettei oo samaa vikaa kun 700 wildcatissa? toinen pytty ei suostunu oikein toimimaan, tulppa märkänä, ja yritti lähteä mukaan vain ku vähä aikaa käytti ilman tulpanhattua ja Sit varovasti tarjos tulpanhattua paikoilleen.
Purettiin sylinteritä ja vaiheltiin pitkään osia ristiin, mut lopulta vika paljastui tukkoiseksi pakoputkistoksi. Ei poistunu sylinteristä kaasut pakoputken suuntaan, vaan hölähtivät ylösvirtauskanavista takasin alaspäin jne. |
ettei olis kuitenki imuvuoto kampiakselin stefalla.
|
Lainaus:
Tässä oli oikea vastaus käyntiongelmaan,eli pumpulta pääsi bensaa suoraan kampikammioon ("tykytyskanavan" kautta) |
Sivu luotu: 15:27 (GMT +2). |