![]() |
Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella
Oiskos kuvia tai linkkejä millaisia yksilöitä suomesta
löytyy ? Lyhyt historiikkikään ei olis pahasta . Moniko tietää esim pikkumogin akselit olis samat kuin MB - tracissa ??? Kardaanin ristikon kupin halkaisija kyllä puhuu puolestaan --38 mm !! Onko akselirakenne ollut aina samanlainen ? Tiedoista kiitollinen Note! This message was posted anonymously! |
http://www.petrisimolin.net/gallery/...o-PIC00029.jpg Tuollainen tuo minun leikkikalu on. -78 U1000 5,7L suora 6-diesel n.110hv, 2X4 laatikko suunnanvaihtajalla ja pikkupuolella. Vakiorenkaat 14,5-20 eli 365/80-20. Akselit on ne isommat. MB-track on minun tietääkseni ihan oma laitoksensa eli ei ole varsinaisesti mogin kanssa samoja osia. Edited by - Marko on 27/08/2005 12:03:00 |
Lainaus:
|
Omamassa 4050kg, kokonaismassa 6500kg (akselimassat 4000,4000) Akseliväli 265 ja leveys 210 eli raideväli vähän kapeampi. |
Mulla on rakenteilla -62 411 34 heppaisella voimadieselillä.Tulee joko museoajoneuvo,Original luokan kisapeli tai työkone.Riippuu vähän miten katsastusviranomaiset suhtautuu minun työkone visioon.
Seitsemiseen olisi tarkoitus lähteä Syyskuussa Moggia ulkoiluttamaan jos saa koneen nippuun. |
Niin mulla on toi ikuisuusprojekti -> http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=12257
Eli vm -61 404S, ex. PV:n lentokenttäpaloauto tai jotain. Moottori oli M180 (2.2 bensakutonen), tilalle tulee uudenkarhea vm. -74 M130 (2.8, pensakutonen kans) Kytkinlevy kun tulis, niin vois nostaa koneen paikoilleen ja koittaa kuinka putket syöksee tulta. Vai syökseekö männät pihalle... |
Lainaus:
Tämä on ollut joskus 90-luvun lopulla myös offikisapelinä, viimeiset tarrat oli Urusvuoren TMK-sprint -kisasta 12.9.1999 ja jaksopistetarraa oli täytetty vain osan matkaa, keskeytys lienee tullut. Paikoitellen on ottanut myös kisakipeää. Ostin härvelin ajokuntoisena ja kyllähän se sitä olikin, periaatteessa, mutta pistin sen silti aika pian remonttiin, kun alkoi niin monta paikkaa vaatimaan kunnostamista. |
Sivu luotu: 12:39 (GMT +2). |