![]() |
eaa.1990 luvun TURVAKAARI KYSYMYS
nyt tarkkana:D milloin tuli saumattoman turvakaari putken määräys 3 luokkaan, papat tietää.
|
Eikös se saumaton käsky tullut samalla kun 3-luokasta tuli prototype? Ihan mutu tuntumalla muistellen.. ja heti perään että ei tainnutkaan olla niin..
|
Lainaus:
|
Eikö cup luokissa ole pakollinen? tarvii varmaan lukea säännöt uusiks,
|
Tuosta sivut 214 ja 215
http://www.autourheilu.fi/attachemen...2-28-55175.pdf Eurotrial säännöt sitten erikseen jos meinaa EM kisoihin tai PM kisoihin ajamaan. Silloin kannattaa tehdä saumattomasta ja miksei muutenkin. Riippuu katsastuskortista. Vanhoilla autoilla kelpaa saumallisesta putkesta tehdyt kaaret eli vielä 2014 myönnetty kortti. Minulta saa s-postina eurotrial säännöt kun sivusto ei näköjään toimi. |
Eikös suurin osa kisoista "ennenvanhaan" ollut juuri näitä eurotrial tapahtumia? Jostain syystähän mekin ne saumattomasta tehtiin. Ja sen aikaisilla budjeteilla turvallisuus ei ollut se ensimmäinen kriteeri..:)
|
Lainaus:
http://eurotrial.sm/ http://eurotrial.sm/?page_id=2428 |
näin muistelin myös, no kiitos avusta taas kerran, onhan noita säänöjä luettu joskus mutta ei näköjään tarpeeksi tarkasti.:D
Lainaus:
|
Eurotrial-säännöistä
Lainaus:
"Unalloyed carbon steel" sulkee cromon pois, mutta sekin on vain suositus? |
kyllä mäkin sitä saumatonta suosin jos kaaret pitää tehdä
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 06:57 (GMT +2). |