Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Lj 70 etupyörän laakerin kiristys? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=130335)

lissonen 06.12.2014 08:47

Lj 70 etupyörän laakerin kiristys?
 
Kokemuksia varmaan jollakulla löytyy.. Paljonkoha pitää momentin olla? Auto pitänee tunkata ylös kiristyksen ajaksi? Räjäytyskuvaki ois mahtava juttu..

-MaTTi- 06.12.2014 10:18

Kiinni kunnolla ja auki, sitten käsin hylsystä kääntämällä lopullinen mitätön momentti. Lukkomutteri kiinni silleen ettei pyöritä säätömutteri mukana. 54mm ohutseinäinen hylsy sopiva.

Napalukon irrottamiseen on omat kikkakolmosensa, toiset lyö ulkokehälle vasaralla, toiset holkin väliin kapeella ruuvarilla.

Ja tottakait tunkkaat pyörän ilmaan.

Hessu888 06.12.2014 10:59

Tuolla tarinaa ja kuvia jotka pätenee myös LJ:hin

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=49593

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=904722

hiluvitkutin 06.12.2014 11:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- (Viesti 1183583)
Kiinni kunnolla ja auki, sitten käsin hylsystä kääntämällä lopullinen mitätön momentti. Lukkomutteri kiinni silleen ettei pyöritä säätömutteri mukana. 54mm ohutseinäinen hylsy sopiva.

Napalukon irrottamiseen on omat kikkakolmosensa, toiset lyö ulkokehälle vasaralla, toiset holkin väliin kapeella ruuvarilla.

Ja tottakait tunkkaat pyörän ilmaan.

Ja toiset pyörittää pulttiin jatkomutterin ja lyö siihen ni kartioprikat pomppaa irti

PH75 06.12.2014 11:08

Ja muista ottaa se "lukkorinkula" siitä murroksen päästä pois, ennen kuin napalukon runkoa kovin murjot.

2,4TD 07.12.2014 08:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin (Viesti 1183596)
Ja toiset pyörittää pulttiin jatkomutterin ja lyö siihen ni kartioprikat pomppaa irti

Paras ja nopein on tuurna ja sillä napauttaa putltin päähän niin pomppaa kartioprikat ulos.

lissonen 07.12.2014 11:48

Kiitokset vastanneille. Homma hoidettu!


Sivu luotu: 03:10 (GMT +2).