![]() |
Sananvapaus...... On sallittu
En ole loukannut ketään.......
Mielipiteen saa julkaista varsikin täällä " paskan jauhannan" osiolla vapaasti. Jo on pipo "kireellä"....... Sensuuri kuniaan...... :D :D :D Pitäkää tunkkinne..... :D :D :D Herkkä hipiäiset velliperseet..... :D :D :D |
Lainaus:
Ja mitä tuohon "En ole loukannut ketään......." tekstiin tulee, niin kyllä sä oot hieman loukannu mun SUOMALAISUUTTANI noilla suomalia, ym. vastaavilla nimityksillä. Ja joku raja sillä paskan jauhannallakin saa olla. |
Kumarrus SirP
Mutta älä nyt kuitenkaan hukkaa Slush ketjua......
Näyttää joltain muulta kuin pitäis..... |
Jos viitit kertoa että mitä siistiä oot vetäny niin voisin lauantaina koittaa samaa reseptiä?
|
Lainaus:
Eiköhän palstan modeilu ole aika kevyellä hihnalla vielä. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Enhän mä oo mitään hukannu. Ai niin ja tähän nää pakolliset. :) :) :) |
Saimaan saaren sienet.......ja näitä ei kirjoista löydy...
Lainaus:
|
Parempi kun mä en kirjoita mitään....
Ettei tule ihmisille paha mieli...... :D :D :D
Olkaa onnelisia laitteidenne kanssa....... nyt ja ikuisesti......:D :D :D Moderaattorille: :D :D :D Mun käyttäjätunnksen voi poistaa....... thx. :D :D :D Kiitää ja kumartaa.........yhteisön seurasta...... Vajotkaa mutaanne tai synkkyyteenne........se ei kuitenkaan sovi mulle..... :D :D :D Elämä on helpompaa ilman tätä foorumia.....:D :D :D Tämä kanava vaikenee..... :D :D :D |
Elähän ny hättäile. Kyllähän sun kirjotuksissa on paljon ihan asiaakin, jatka samaan malliin!:cool:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mitähän pirua täällä taas on sekoiltu..:confused: |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
http://minutoliweb.altervista.org/mo...freestyle2.jpg Homma lähes hallinnassa.:confused::D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Toiset on tasa-arvoisempia kuin toiset.. :)
:) :) :) |
Lainaus:
keu keu.....:D:D:D:D ps. tähän vielä lisää :D psssss. ehkä vielä yksi :D:D pss. minäkö :D |
:D:D:D:D ei muuta lisättävää.........
.......huomine on huomena ehkä lopeta vasta sitte juomine...... |
Vaikuttas että:
Bolshoi harashoo algagol.. Miten ikinä se oikgeasti kirjoitettaisiinkaan.. |
No jo täällä on taas villiä meininkiä perjantai- iltana :D
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 06:06 (GMT +2). |