![]() |
höyry painepesuri ei toimi.
Iso kärcherin dieselillä lämpiävä vesipesuri.tohon on uusittu pumppu ja paine venttiili ,männät ja rupes pelaamaan mutta sit lämmitys mykistyi, kipinää tekee ja välillä savuttaa saatanasti ja sit loppuu lämmitys kokonaan?
Vinkkejä mistä hakea vikaa ja miten säätää polttoaineen määrää? |
Yleisimpiä vikoja. Moottorin pyörimissuunta väärinpäin?
Tankissa varmasti polttoainetta? Pa-letkut ehjät? Pumpussa sijaitsevan sakkakupin puhdistus. Seuraavana sitten pa-paineen tarkastus painemittarilla, muistaakseni noin 10 bar. Polttoainepumppujahan noihin on mennyt paljon veden ja/tai väärän pyörimissuunnan takia. Painetta säädetään siitä pa-pumpun päästä mutta jos on kulunut pumppu niin eipä se mitään auta. Uutta pumppua ostamaan. |
Ja talvi DIESELIÄ tankkiin eikä tupaölppää. Tuokin piti joskus ihan ite opetella kun ei voinu ohjekirjaa uskoa.
|
Voi olla myös pa-solenoidissa vikaa tai piirikortti ei anna solenoidille sähköö. Mallista riippuen täytyy tietyt ehdot täyttyä että solenoidi saa sähköä. Yksi näistä on virtauskytkin, sen magneettimäntä voi jumia tai sen vieressä oleva reed kytkin vialla.
|
Omassa kärcherissä oli pieni muruma polttoaineletkussa ja veti siitä sitten ilmaa, eikä saanut sitten polttoainetta.
|
Lainaus:
Töissä käytetty aina tupaöljyä kärcherissä, nykyinen pesuri n.8 vuotta/3900 pumpputuntia ja hyvin toimii. Lämmöt ja paineet täysillä 98% käyttötunneista. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Tarkempia speksejä setaanista tms.ei ole saatavilla kun tästä on jo yli kymmenen vuotta kun oon ollu muissa hommissa. |
Sivu luotu: 13:23 (GMT +2). |