![]() |
4runneriin manuaaliset napalukot
Pitäis runneriin rolkattavat vetarit vaihtaa ja samalla mietin noita manuaalisia, käännettäviä napalukkoja... Minkä hyödyn noilla saa automaattisiin verrattuna, kun melko paljon niitä näkyy on vaihdeltu? Kannattaako noita purkuautoista katsella vai ostaisiko suosiolla uudet, kuluuko ne käytössä ja millainen savotta ne on vaihtaa ja mitä kaikkea muutakin vaihtoon menee?:confused:
|
Ei kai 4Runnerissa automaattinapiksia ole?! Umpilaipoilla tehtaalta ainaki lähteneet.
Manuaalinapikset umpilaippojen tilalle niin saat käännettyä vetarit pois pyörimästä takapotkulla ajellessa. Säästyy lientä ja vetarin kumeja. |
Siis umpilaipoilla.. Jos vielä joku valottais, miten noiden vaihto tapahtuu tai oliko jotain linkkiä? Kysästään nyt samalla, kun syyläri rupes tiputtaa nestettä et kellään faktaa mitä tollaiseen uusi jäähdytin maksaa ja saako niitä mistään (motonetistä ei löydy) ja käykö vastaavan dieseli hiluxin syyläri 3.0 bensa runneriin?
|
Lainaus:
Ja napiksen purkua: http://personal.utulsa.edu/~nathan-b...14freewhee.pdf |
Täällähän aika vasta joku myi aika halvalla hyväkuntoisen oloisia Toyota orggis napiksia. Oisko ollu 50e pari. Nättihän nuo on muuttaa.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ollaan vissii oltu jotain markkinoitten jämäaluetta, jonne on laivattu kaikki kokeellinen paska, jota ei oo saatu myytyä muuanne... Tai ainakin siltä tuntuu, kun ei yhteneviä varaosia löydy... |
Lainaus:
http://www.4x4wire.com/toyota/tech/autohub/ http://home.comcast.net/~dtay/Poores_axle2.JPG |
Toyota ADD eli Automatic Disconnect Differential on se laite mitä sä varmasti tarkoitta. Kytke irti ainostaan yks vetoakseli. Oliko se vasen puoli jos muistan oikeen. Tässä on yks linkki: http://www.off-road.com/trucks-4x4/t...tem-19259.html
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Kato perkele. En lukenut tarpeks hyvä läpi. Aina oppi jotain uutta...
|
Noita tarkotin että myynnissä oli. Tosin pultit puuttuu
http://forums.offipalsta.com/showthr...ight=napalukot |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 21:08 (GMT +2). |