![]() |
Valmetin kolmepyttynen moottori
olis joutilaana 1150h ajettu vallunkolmemukinen c. moottori eli märkäputki. puomurista peräsin ja käy hyvin. 1000ekee olis pyynti mutta tarjotakki saa, kankaanpäästä löytyy ja 0500442809 saa lisä infoo.
|
vaikka veneeseen
|
soraseulaan
|
vaikka susukia riisselöimään
|
nyt löytyy myös deuz nelipyttynen, perkins nelipyttysiä ja valmetin nelipyttysiä motteja hinta n. 1000 kappale, kaikki käyntikuntosia ja alle 2000h ajettuja
|
Mä tarttisin perkinsin 4.248 moottoriin startin. Ei sulla sellaista sattuis olee..? :rolleyes:
|
Lainaus:
|
On juu.
|
sellanen löytyy ja 150 ekee maksas
|
4 Liiteet
tossa olis muutama kuva perkinsin tartista
|
4 Liiteet
Tämmösen mä tarttisin, on siis lokomo 909 startti. Kuvat vähä huonoja ku ahtaas paikassa.. Pituus laipasta perään 23cm.
|
3 Liiteet
Ja löyty yks vanha rikkinäinenkin mistä saa parempaa selkoa..
|
Tuohon voisi käydä valmetin/valtran lucas stratti. Päätykappale täytyy vaihtaa perkinsistä, se on valmetissa peilikuva.
|
Meinaatko? Täytyypä selvitellä asiaa jos ei piippu79 varastoista löydy..
|
pitäis löytyä tarkistan huomenna on ollu vähän kiiruita mut meen huomena hallille ja tarkistan
|
4 Liiteet
Tollanen se taitaa olla. Tulipas hyvä lehti ilmotus alle näköjään:D
|
Onko rattaassa 10 hammasta? Muuten alkaa näyttää sopivalta :D. Ja hinta kiinnostaa myös..
|
Lainaus:
|
moottoreita olis
|
monen moista mottia ja on pelkkiä osiaki moottoreihin
|
vagoneeri miehet varakoneita vaikka kuinka
|
Löytyykö nokkapumppua ja sovitus osia valmetin kolmepyttyseen? 602 olis tulossa?
|
Onkos noista valmetin 3 pyttysistä mitään mittoja mulla Kubotan mosa antautu ja pitäis löytää siihen korvike pata...
|
1 Liiteet
Tuossa mittoja. Taulukossa on 311D, mutta se on saman kokoinen kuin vanhempi 311C.
Koneen tarkka pituus riippuu moottorikohtaisesta vauhtipyöräkotelosta, vesipumpusta ja sen hihnapyörästä. |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 04:10 (GMT +2). |